img

Levent Kemal

19 Ocak 2014 09:14

ARANIZDA NE VAR ?


Başbakan dün Cuma günü İHL’lerin 100. Yıl etkinliğinde bir konuşma yaptı.

Bu konuşma pek çok açıdan önemliydi. Aynı gün Dışişleri Bakanı Davutoğlu Suriye konusunda müdahil ülkelerin dışişleri bakanları ile biraraya geldi. Basın toplantısında sorular soruldu. Dinledik, izledik.

Birilerinin kaşımaya çalıştığı yerlerin toptan çöküşüne tekrar şahit olduk.

Zaten en baştan saçma bir tavır vardı ortada. Birbiri ile durmadan çatışan iki kliği de bu ülkeye giydirmeye çalışanların planları kısmen ellerinde patladı. Bugün (Cumartesi) de Yasin Abdullah Kadı’dan El Kaide konusunda bir açıklama geldi. Hoş, gelmese de olurdu. Biz Yasin Abdullah’ın suçsuz olduğunu ilanından haberdardık. Ama rahatsızlığını ifade etmiş.

Türkiye’yi El Kaideci yahut teröre destek veren devlet gibi gösterme telaşındaki arkadaşlar “taramalarını sadece ABD ve İsrail üzerinden yaptıkları için” Yasin Abdullah Kadı’nın BM tarafından ve birçok ülke tarafından terörist listesinden çıkarıldığını bilmiyorlardı sanırım. Ya da bilmemezlik işlerine geliyordu.

Bu ayıp ve karalama onlara yetmezmiş gibi – bu işe yaramayınca – başka bir yere geldi bu arkadaşlar. Dün akşam  - Cuma akşamı – CNNTurk’te kundakçı Şirin Payzin’in Neler Oluyor programında Bugün yazarı Adem Yavuz Aslan ve Ankara’dan katılan Todays Zaman temsilcisi Abdullah Bozkurt “paralel okumalarının özetini” geçtiler. Çizgisi belirsiz Deniz Zeyrekle paslaşrak.

Yasin Abdullah Kadı tutmazsa böyle bir karalama yaparız der gibi şunları ifade ettiler paralel medya yazarları:

Suriye’de etkili PYD’yi zayıflatmak için Türkiye orada El Kaide’ye destek veriyormuş. Esad’ın değirmenine El Kaide su taşıyomuş. Türkiye’nin sınırı acilen tüm geçişlere kapatması gerekiyormuş. Zaten çözüm süreci de yokmuş ortada. El Nusra da bir El Kaide koluymuş ve muhaliflere destek vermek El Kaide’ye destek vermekmiş.

Ne kadar kapalı ve kapalı olduğu için nalıncı keseri gibi durmadan kendi teorilerine yontar ifadeler!

Ama külliyen açmazlar ve çelişkilerle dolu!

Suriye’de tek bir yapı yok muhalifler adına. Tek bir El Kaide de yok hatta. Küçük gruplar bir yana Suriye’de bugün bilinen iki büyük El Kaide grubu var. IŞİD ve El Nusra. İkisi de birbirinden beter!

Kaldı ki Türkiye’nin yardımının göçmenlere ve Suriye içindeki sığınma kamplarına insani yardım olduğunu herkes biliyor. Ama bu “düzlemi şaşmış paralel yazarlar” duymamış,görmemiş,bilmiyor! Maymunlar gibi!

Bu El Kaide karalamasını başka bir fayda için de kullanıyorlar : çözüm süreci.

Bu adamlar kan istiyor, savaş istiyor, memleket gençleri birbirini vursun istiyor, ekonomi savaşa yani “ölüme yatırım” yapsın ve böylece Türkiye kaybetsin istiyor!

Nasıl mı?

El Kaide karalaması ile sundukları önerilerin arasına Türkiye’deki Kürtleri PYD üzerinden kaşımaya çalışıyorlar. Rasulayn’da etkin bir güç olan PYD’ye karşı Türkiye’nin El Kaide’yi desteklediğini öne sürüyorlar. Bunu öne sürerken nedense Rojava’yı hiç ağızlarına almıyorlar ama!

Neden almıyorlar?

Çünkü dertleri Kürtlerin özgürlüğü filan değil. Kürt ile Türkü ve hatta araya Suriye ve Irak’taki Arapları da katıp birbirine kırdırmak.

Hangi afyonlu kafa “çözüm sürecinde sadece silahlar sustu başka bir şey yok” derken diğer yandan “hükümet PKK’ye devlet kuracak” gibi bir çelişkinin ve de saçmalığın içine düşer? Neresinden bakarsanız bakın saçmalık!

Sahi kim düşer bu çelişkiye? Çıkarları kendine ait olmayan “altı köşeli yıldızın devşirmeleri” düşer bu çelişkiye!

Tüm bu karalamaların en vahşi yanı ise yazarları ve medyası ile bu şekilde saldıran paralel örgütün etkin paralel elemanları yla da mazlumlara yardım eden kuruluşlara saldırmasıdır! Vallahi utanmazlık!

Son olarak şunu aktaracağım : Hakan Albayrak geçtiğimiz günlerde Cüneyt Özdemir’in programına katıldı ve açıkca ifade etti. El Kaide ile aramızda kan var, dedi. Bu bir müslüman için net bir çizgiyi ortaya koyar. Paralelciler içinse bilemem.

Ama sormadan edemeyeceğim : Bizim İsrail ile aramızda kan var, El Kaide ile aramızda kan var, Sisi ile aramızda kan var, Fransa ile aramızda kan var; katledilmiş şehit edilmiş Müslümanların ahı var!

Ey paralelciler sizin İsrail ve ABD ile aranızda ne var?

Yazarın Diğer Yazıları

Yazarın tüm yazıları için tıklayın

Bu Yazı Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Gündem
Mescid-i Aksa baştan başa yenilendi
Türkiye
Meteorolojiden 20 il için fırtına uyarısı
Dünya
Almanya'nın gizli belgelerini yayımladılar

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu