Sedat Salıcı

  • img

    Karne

    • 20 Ocak 2017 18:59

    Veletlerimizi; alınan karneleriyle aritmetik hesaplarla reklam edip afişe etmeyelim. Neden mi? Bunun gerekçesi okursanız aşağıdaki satırlarda...   Önemli olan öğrencimize çocuğumuza biz büyükler olarak karakter,edep ve ahlâk gelişiminde ne vere bilmişiz, onlar ne kadarını idrak edip hayatlarına geçire bilmişler bu açıdan değerlendirmek en doğru olanıdır.   Gayret kuldandır fakat; başarınında, başarısızlığında Allah'tan geldiğini unutmamak takvadandır.   Ülkemizin gelecek yıllarda eskisinden dahada fazla akıllı,başarılı,zeki nesile ihtiyacı var. Fakat ..

  • img

    Hain Domdomlar

    • 12 Ocak 2017 08:54

    Koskoca İmparatorluğu bozuk para gibi harcamışlar. O zihniyet ilerleyen yıllarda da her alanda hükmettikleri Türkiye'yi her darbede, her koalisyonda , her devalüasyonda gavurdan borç isteyip ülkeyi borçlandırıp dolara endekslemişler yerli paramızı değersizleştirmek için çok çalışmış hain oğlu hainler . Ortada fol yok yumurta yokken neden yükselir dolar? Doların sahipleri, zaten kendi parası olan doları yükselterek dış borcu ve yapılan uluslar arası ticaret borcuyla bizi köşeye sıkıştırmaya çalışıyorlar. İçerde bekleyen goygoycuları aynı zihniyetin tohumları olan hainler bu durumu &qu..

  • img

    Hainlerin Maskeleri

    • 03 Ocak 2017 11:13

    Biz hep diyoruz Türkiyede hainler #Atatürkçülüğün arkasında ya heykelinin arkasında, yada resminin altında gizleniyorlar... Zaten ölmüş Atatürk'e aziz olan Türkiye milleti ne yapsın, yada NE yapa bilir? Birazcık ezber bozalım birazcık aklımızı çalıştıralım... Atatürk'ü koruma kanunu diye çıkarılan kanunlar aslında Atatürk'ü koruma değilde bu kanunların arkasına sığınanan casuslar vatan hainleriyele dolu. Her seferinde bizi arkamızdan hançerliyorlar! Şunu iyi bilelim kim ki... "Atatürk,Laiklik,Demokrasi,Özgürlük, Şeriat,Araplaşıyoruz,Cumhuriyet,Alevilik,Mezhepçilik,..

  • img

    Zamanı Gelmedi mi?

    • 31 Aralık 2016 20:39

    Son Yazım ... Biraz Akıl, Biraz İnsaf, Biraz Iman, Biraz Vicdanın zamanı gelmedi mi ? Kim Ki !!! Hristiyanların Yılın Başı Denilen, Yılanın Başını, profilini yada kapak fotoğrafına babaları belli olmayan Noel Baba'larının resmini koyarsa o şahsı sayfamdan hayatımdan hem sanaldan, hemde gerçek hayatımdan da engelleyeceğim. Onlar biz Müslümanların hangi dini bayramımızı, bayram sayarak her hangi bir hayırlı eylemde bulunmuşlar ? Hatta tüm bayramlarımızda Ramazan ayında oruç tutarken, Kandil yada Kadir Gecemizde Müslümanları bombalayarak daha fazla katl etmiyorlar mı? Böyle ..

  • img

    Son Dönemin Hülasası

    • 24 Aralık 2016 15:52

    1. Fırat Kalkanı Operasyonu Planımız Bölgede Tüm Terörü Halep'e Kadar Temizlemek. 2. Bizi ElBab'ta oyaladılar Biz #Halep'e varmadan Halep'i #Cehenneme Çevirdiler. 3. Şimdi Kafamızın Karıştığı Olay Şu, Türkiye'nin Halep'e Girmesini Kim İstemez ? 4. Suriye #Rusya'nın #İran'ın Emrinde Halep'e Birlikte Girdiler Burayı Anladık... 5. Peki Halep Yolunda Bize Hala Kimler Engel Olmaya Devam Ediyor? Oyun Çok Büyük ! 6. Görünen AB ve ABD'nin Desteklediği Terör Örgütleri DEAŞ PKK PYD YPG... 7. Peki Müttefikemiz Olan ABD ve AB Neden Bilerek Engel Ol..

  • img

    Gurbetçiler Dikkat !

    • 09 Aralık 2016 18:30

    Yurt Dışında Yaşayan Türkiyeli Gurbetçilerin Dikkatine ! Yaşadığınız Ülkelerde Bankadaki Hesaplarınıza Bloke Koyula Bilir. "Neden" ?  Diye Sorduğunuzu Duyar Gibiyim. Nedeni :  Türklerin Dövizlerini  TL Çevirmesidir. Bu Akımın Sömürdükleri Diğer Ülkelere İlaham Kaynağı Olmasından Korkuyorlar... Gurbetteki Türklerin Banka Hesaplarına Ambargoyu İlk Olarak Almanya Başalattı. Bu Ambargonun Arkası Devam Edecek. Diğer Ecnebi Ülkeleride Türklere Ambargo Zincirine Bu Gün Yarın Katılacak O Yüzden Gurbetteki Kardeşlerimizin Önceden Önlem Almasını Tavsiye Ediyor Uyarı..

  • img

    Adana Yurt ve ((Tuh)) Sizin İki Yüzünüze...

    • 30 Kasım 2016 13:46

    Adana'daki Öğrenci Yurdunda Çıkan Yangın Maalesef İçimiz Yaktı... Hepsine Allah Rahmet Etsin Mekanları Cennet Olsun. NOT:Yanan Çocuklar İçinde Yurt Müdürünün Çocuğu da Var... Bu Olayların Bir Daha Yaşanmaması İçin Derhal Önlem Alınmalı Ve Suçlular Bulunup Cezalandırmalı. Birde Böyle Durumlarda Sanal Alemde Sürekli Ekran Karartmanın, Ekranda Kapkara Bir Şeyler Paylaşmanın Kimseye Faydası Hele Hele Cenazeye Hiç Bir Faydası Yok. Bunun Yerine Dua Edin Fatiha Okuyun Bunları Paylaşın. Böyle Üzücü Bir Olaydan Prim Çıkaramaya Çalışanlara Biz Şaşırdık mı ? Yok Hiç Şaşırmadık. Maalesef İ..

  • img

    Bıyık Altı...

    • 28 Kasım 2016 12:09

    Dolar İçin Vatan Satan Hainler Vatanı İçin Dolarını Satanlara Ancak Bıyık Altından Gülebiliyorlar... "Böyle Savaş mı Kazanılır" ? Diyorlar. Artık Alenen Açık Bir Şekilde Dalga Geçemiyorlar, Çünkü Eninde Sonunda Bizim Kazanacağımızı Düşünerek, Bu Eylemimize Temkinli Yaklaşıyorlar. AB'nin ABD'nin Parayla Yönettikleri Türkiye'yle  Bu Sıcak Savaşın Sonucunu Onlarda Merak Ediyorlar. Biz İse Bu İşin Sonucunu Hiç Merak Etmiyoruz. Bu Eylemide Bizler Tam Bağımsız Türkiye İçin Yapıyoruz. Tıpkı Tam Bağımsız Türkiye İçin Hiç Düşünmeden Canlarını Veren Şehitleri..

  • img

    Bu Da Mı Gol Değil?

    • 24 Kasım 2016 16:52

    Son Yüz Yıl... Şangay'dakiler işi biliyor. AB ve ABD'yse orta çağ zihniyetinden hiç çıkmadıkları gün yüzüne çıktı 'Kral Çıplak' . Biz terörle mücadeleyi ne vakit AB'yi ABD'yide terör sevici olarak tam kapsamlı ele aldık, dananın kuyruğu o vakit koptu. AB şimdide bize dondurma ısmarlıyor tabi yersek. Bizi eski mandacılarla, sünnetsiz sevenlerle karıştırıyor terör seviciler... Türkiye gibi köklü bir ülkenin tarihsel olarak asırlara dayanan kimliğinin bölgedeki değerini önemini katkısını gücünü yaptırımlarını bilen geçmişteki faydalı yararlı atalarıyla barışık RTErdoğan..

  • img

    90 Yıllık CHP'ye Milli Format Şart !

    • 22 Kasım 2016 09:32

    Hiç şaşırmayacağımız bir haber. "CHP, ŞİÖ'ye yani Şangahay'a KARŞI" ... İnanın karşılar ama sebebini sorsak 'Neden karşısınız bize bir izah edin bizde bilelim' desek ne cevap alırız sizce ? CHP'nin asla TAVİZ vermediği siyasi çizgisi nedir bilin bakalım, aslında CHP neye karşı ? Tabikide; Türkiye'yi milletin yönetmesine karşı. Milletin seçtiği Devlete karşı, yani alenen Millete karşı... Bu ne ilk nede son olacak çünkü CHP'nin kuruluş maksadı CHP'ye yüklenen format... (((CHP yabancı güçlerin Türkiye'deki oyuncağıdır. Düşman maşası varken he..

Gündem
Manisa’da 6 HDP’li tutuklandı.
Türkiye
Başbakan Yıldırım'a geçmiş olsun telefonu
Dünya
ABD Ban Ki-mun'un kardeşini istedi .

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu