Sedat Salıcı

  • img

    Bize Hesap Size Sefa

    • 14 Şubat 2017 09:40

    Türkiye'de asker postalıyla polis copuyla büyüyen eski neslin çektiklerini çeken  torunları veya çocukları olarak, aynı nesilden olan üç beş dostuma hayır dedikleri için tatlı dille başkanlığı ve sistemi anlatmaya çalışıyorum bakın son zamanlarda neler yaşıyorum her seferinde özetleyeyim... Günlerde bir gün diye başlayayım çünkü finale az kaldı İçin neredeyse her gün yaşıyorum bu durumu, tabi bir birlerine haber veriyor da ola bilirler. "Sedat'ın yanına gidin ben hayır oyu atacağım'' diyerek beni kumpasa mı getiriyorlar diye de şüphelenmiyor değilim yani... Bu n..

  • img

    Korku Paranoyasıyla Yaşayan Fetöcüler!

    • 07 Şubat 2017 08:22

    Maalesef ki maalesef  FETÖnün terör örgütü olduğunu bilmeyen, öğrendiklerinde de kurtulmak isteyip te kurtulamayanları FETÖcüler seçim öncesi yurt dışına kaçıyorlar... Nasıl mı ? Yazık ki bu işten kar elde etmeyen sadece hizmet ettiklerini sanıp aldanmış lara yine FETÖ ve FETÖcüler tabanını kaybetmemek için korku paranoyası oluşturularak "Devlet kötü eninde sonunda sizi de bulacaklar, sizinde mallarınıza el koyup işinizden edecekler sizin suçsuz olduğunuzu biz biliyoruz ama onlar sizi terörist olarak görüyorlar' diyerek Türkiye'yeye yakın ülkelere göç etmeleri için fiki..

  • img

    Karamollaoğlu'nun Koyunu Sonraya Kalmıyor Oyunu

    • 03 Şubat 2017 21:14

    Dinozorlar devrinde kalma Kamalak'tan sonra Karamollaoğlu'da aynı yolda devam ettiğini görüyoruz demekki lider değişse de yönetim aynı yönetim. Karamollaoğlu ve yönetimi  Dünyanın gündemine ve Türkiye'nin gündeminde o kadar geride kalmışlarki hala düşünmekteler... Biz Türkiye vatandaşı olarak Kamalak'ta ve sende gördüğümüz; gelişmekte büyümekte olan Türkiye'ye çelme atma, paçasından tutup ilerlemesini önlemek için var gücünüzle çalışmakta olduğunuzu görüyoruz. İşin özü Rahmetli Erbakan Hocanın vizyonunu, davasını anlayamamışsınız. Parti isimleri değişir fakat ..

  • img

    Kenefle Sanal Arasında Sıkıştılar !

    • 31 Ocak 2017 17:12

    Bakmayın siz sanal alemde sahte hesaplarla Facebook'ta Twitter'da Instagramda Hayır çığırtkanlığı yaptıklarına. Ülkemize ekilen kötülüğün satılmışların hainlerin alçakların son demleri bunlar. Ülkemdeki hem geçmiş tarihimizin hem geleceğimizin kısıtlanmış sınırlandırılmış, fikir kanserinin can çekişinin son çığırtkanlıkları bunlar ... Hangi Mağazaya, Restoranda, Cafeye, AVM'ye girsem rahat rahat, açık açık EVET konuşuluyor. Çünkü Devletine Liderine güvenen bir millet var. Fakat aynı sosyala ortamların WC'lerine giriyorum ya kapısında ya da duvarında HAYIR yazıyor! Ü..

  • img

    O Zat'ı Küstah Hainden Bıktık Artık !

    • 30 Ocak 2017 20:58

    Evet Liderin dediği gibi bende O ZAT diyerek yazmaya başlıyorum... O ZAT haysiyet yok şeref yok' diyerek kendinde olan bütün vasıfları bir bir ne güzelde sayıyor. Fazilet Partisinde de, AK Partide de hep koltuk kavgası çıkardığını çok iyi biliyoruz. Senin o koltuklardan birinde muhakkak olman gerektiğini, bundan dolayı kimlerin sana emir verdiğini biz çok iyi biliyoruz. "O Zat" (O İT)'in yırtık dondan çıkar gibi ZIRT PIRT ortaya çıkmasından biz Türkiye milletine iğrenti geldi, hem hain olup hemde bu kadar pişkin olmasından bıktık artık! Peki O ZAT'tan hal..

  • img

    Bizi Bizden Olanlar Anlayabilir

    • 28 Ocak 2017 13:50

    Bunca yıldır anlattık yazdık siz ise hep kafanızı sallayıp çayınızı yudumlayıp anlıyormuş gibi yaptınız... İzlediniz en yakınımızda olmanıza rağmen film izler gibi masal dinler gibi gibi hep izleyip dinlediniz. Bizi Anlamak İçinde Aynı Şeyleri Yaşamanız Şarttıı maalesef siz bu hikayede hiç rol almak yerine izleyici olmayı seçtiniz. Ancak Bizi Bizden olanlar anlaya bilir. Kuran'ı Kerim Öğretilen Meclis'te Kuran Öğrenirken Polis Yada Jandarma basmadıysa ... Bizi Anlayamazsınız. Başınız kapalı diye okuldan atılmadıysanız, polis jandarma tarafında tartaklanmadıysanız... Bizi Anlayama..

  • img

    Karne

    • 20 Ocak 2017 18:59

    Veletlerimizi; alınan karneleriyle aritmetik hesaplarla reklam edip afişe etmeyelim. Neden mi? Bunun gerekçesi okursanız aşağıdaki satırlarda...   Önemli olan öğrencimize çocuğumuza biz büyükler olarak karakter,edep ve ahlâk gelişiminde ne vere bilmişiz, onlar ne kadarını idrak edip hayatlarına geçire bilmişler bu açıdan değerlendirmek en doğru olanıdır.   Gayret kuldandır fakat; başarınında, başarısızlığında Allah'tan geldiğini unutmamak takvadandır.   Ülkemizin gelecek yıllarda eskisinden dahada fazla akıllı,başarılı,zeki nesile ihtiyacı var. Fakat ..

  • img

    Hain Domdomlar

    • 12 Ocak 2017 08:54

    Koskoca İmparatorluğu bozuk para gibi harcamışlar. O zihniyet ilerleyen yıllarda da her alanda hükmettikleri Türkiye'yi her darbede, her koalisyonda , her devalüasyonda gavurdan borç isteyip ülkeyi borçlandırıp dolara endekslemişler yerli paramızı değersizleştirmek için çok çalışmış hain oğlu hainler . Ortada fol yok yumurta yokken neden yükselir dolar? Doların sahipleri, zaten kendi parası olan doları yükselterek dış borcu ve yapılan uluslar arası ticaret borcuyla bizi köşeye sıkıştırmaya çalışıyorlar. İçerde bekleyen goygoycuları aynı zihniyetin tohumları olan hainler bu durumu &qu..

  • img

    Hainlerin Maskeleri

    • 03 Ocak 2017 11:13

    Biz hep diyoruz Türkiyede hainler #Atatürkçülüğün arkasında ya heykelinin arkasında, yada resminin altında gizleniyorlar... Zaten ölmüş Atatürk'e aziz olan Türkiye milleti ne yapsın, yada NE yapa bilir? Birazcık ezber bozalım birazcık aklımızı çalıştıralım... Atatürk'ü koruma kanunu diye çıkarılan kanunlar aslında Atatürk'ü koruma değilde bu kanunların arkasına sığınanan casuslar vatan hainleriyele dolu. Her seferinde bizi arkamızdan hançerliyorlar! Şunu iyi bilelim kim ki... "Atatürk,Laiklik,Demokrasi,Özgürlük, Şeriat,Araplaşıyoruz,Cumhuriyet,Alevilik,Mezhepçilik,..

  • img

    Zamanı Gelmedi mi?

    • 31 Aralık 2016 20:39

    Son Yazım ... Biraz Akıl, Biraz İnsaf, Biraz Iman, Biraz Vicdanın zamanı gelmedi mi ? Kim Ki !!! Hristiyanların Yılın Başı Denilen, Yılanın Başını, profilini yada kapak fotoğrafına babaları belli olmayan Noel Baba'larının resmini koyarsa o şahsı sayfamdan hayatımdan hem sanaldan, hemde gerçek hayatımdan da engelleyeceğim. Onlar biz Müslümanların hangi dini bayramımızı, bayram sayarak her hangi bir hayırlı eylemde bulunmuşlar ? Hatta tüm bayramlarımızda Ramazan ayında oruç tutarken, Kandil yada Kadir Gecemizde Müslümanları bombalayarak daha fazla katl etmiyorlar mı? Böyle ..

Gündem
Türkiye'den İran'a sert cevap!
Türkiye
Nikahlar 'elektrik fabrikasında' kıyılacak!
Dünya
Bulgaristan seçimlerini Türkler önde götürüyor...

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu