Sedat Salıcı

  • img

    Kahrınızdan Ölün

    • 07 Nisan 2017 12:34

    Müslüman olan cemaatlerin ve önde gelen hocaların 16 Nisadaki seçimlere RTErdoğan'a iktidara Bahçeli'ye MHP'ye destek vermesine CHP ve yaltakçıları bu zatı muhteremlere yer yer şöyle söylüyorlar "yahu sizin ne işiniz var siyasetle, işinize bakın kuran okuyun öğretin namazınıza bakım yoksa sizin kıldığınız  namaz namaz olur mu, olmaz" diyerekte bu konu hakkında hem sorup hemde fetva veriyorlar. Peki; Müslüman olmayan cemaatler cemiyetler kulüpler dernekler odalar "Hayır oyu verceklelerini" açıklayınca çağdaş ve aydın oluyorlar da, biz Müslümanlar, hocalar..

  • img

    Bakan Yusuf Kaplan

    • 03 Nisan 2017 16:06

    Yusuf Kaplan gibiler kolay yetişmiyor o eğrisiyle doğrusuyla hem yerli hem milli hem dava hemde büyük bir ilim adamıdır. Hiç kusura bakmayın ama, boşuna bir yerlerinizi yırtmayın. "Yusuf Kaplan'ıda, Bakan'ıda YEDİRMEYİZ !" Arkadaşlar eğriye eğri doğruya doğru demeliyiz, şöyle demeliyiz "bakanda olsan bodoslama sohbete giremez, bodoslama sahneye çıkamaz, iş olsun diyede selam veremezsin der ve ondan sonrada eklerim oha çüş yok artık demeliyiz". Tarafsız izleyin olayı, yanlış bakanda. Kim üstündeki semerine, makamına, koltuğuna, malına mülküne, gücün..

  • img

    Bize Hesap Size Sefa

    • 14 Şubat 2017 09:40

    Türkiye'de asker postalıyla polis copuyla büyüyen eski neslin çektiklerini çeken  torunları veya çocukları olarak, aynı nesilden olan üç beş dostuma hayır dedikleri için tatlı dille başkanlığı ve sistemi anlatmaya çalışıyorum bakın son zamanlarda neler yaşıyorum her seferinde özetleyeyim... Günlerde bir gün diye başlayayım çünkü finale az kaldı İçin neredeyse her gün yaşıyorum bu durumu, tabi bir birlerine haber veriyor da ola bilirler. "Sedat'ın yanına gidin ben hayır oyu atacağım'' diyerek beni kumpasa mı getiriyorlar diye de şüphelenmiyor değilim yani... Bu n..

  • img

    Korku Paranoyasıyla Yaşayan Fetöcüler!

    • 07 Şubat 2017 08:22

    Maalesef ki maalesef  FETÖnün terör örgütü olduğunu bilmeyen, öğrendiklerinde de kurtulmak isteyip te kurtulamayanları FETÖcüler seçim öncesi yurt dışına kaçıyorlar... Nasıl mı ? Yazık ki bu işten kar elde etmeyen sadece hizmet ettiklerini sanıp aldanmış lara yine FETÖ ve FETÖcüler tabanını kaybetmemek için korku paranoyası oluşturularak "Devlet kötü eninde sonunda sizi de bulacaklar, sizinde mallarınıza el koyup işinizden edecekler sizin suçsuz olduğunuzu biz biliyoruz ama onlar sizi terörist olarak görüyorlar' diyerek Türkiye'yeye yakın ülkelere göç etmeleri için fiki..

  • img

    Karamollaoğlu'nun Koyunu Sonraya Kalmıyor Oyunu

    • 03 Şubat 2017 21:14

    Dinozorlar devrinde kalma Kamalak'tan sonra Karamollaoğlu'da aynı yolda devam ettiğini görüyoruz demekki lider değişse de yönetim aynı yönetim. Karamollaoğlu ve yönetimi  Dünyanın gündemine ve Türkiye'nin gündeminde o kadar geride kalmışlarki hala düşünmekteler... Biz Türkiye vatandaşı olarak Kamalak'ta ve sende gördüğümüz; gelişmekte büyümekte olan Türkiye'ye çelme atma, paçasından tutup ilerlemesini önlemek için var gücünüzle çalışmakta olduğunuzu görüyoruz. İşin özü Rahmetli Erbakan Hocanın vizyonunu, davasını anlayamamışsınız. Parti isimleri değişir fakat ..

  • img

    Kenefle Sanal Arasında Sıkıştılar !

    • 31 Ocak 2017 17:12

    Bakmayın siz sanal alemde sahte hesaplarla Facebook'ta Twitter'da Instagramda Hayır çığırtkanlığı yaptıklarına. Ülkemize ekilen kötülüğün satılmışların hainlerin alçakların son demleri bunlar. Ülkemdeki hem geçmiş tarihimizin hem geleceğimizin kısıtlanmış sınırlandırılmış, fikir kanserinin can çekişinin son çığırtkanlıkları bunlar ... Hangi Mağazaya, Restoranda, Cafeye, AVM'ye girsem rahat rahat, açık açık EVET konuşuluyor. Çünkü Devletine Liderine güvenen bir millet var. Fakat aynı sosyala ortamların WC'lerine giriyorum ya kapısında ya da duvarında HAYIR yazıyor! Ü..

  • img

    O Zat'ı Küstah Hainden Bıktık Artık !

    • 30 Ocak 2017 20:58

    Evet Liderin dediği gibi bende O ZAT diyerek yazmaya başlıyorum... O ZAT haysiyet yok şeref yok' diyerek kendinde olan bütün vasıfları bir bir ne güzelde sayıyor. Fazilet Partisinde de, AK Partide de hep koltuk kavgası çıkardığını çok iyi biliyoruz. Senin o koltuklardan birinde muhakkak olman gerektiğini, bundan dolayı kimlerin sana emir verdiğini biz çok iyi biliyoruz. "O Zat" (O İT)'in yırtık dondan çıkar gibi ZIRT PIRT ortaya çıkmasından biz Türkiye milletine iğrenti geldi, hem hain olup hemde bu kadar pişkin olmasından bıktık artık! Peki O ZAT'tan hal..

  • img

    Bizi Bizden Olanlar Anlayabilir