Sedat Salıcı

  • img

    Gurbetçiler Dikkat !

    • 09 Aralık 2016 18:30

    Yurt Dışında Yaşayan Türkiyeli Gurbetçilerin Dikkatine ! Yaşadığınız Ülkelerde Bankadaki Hesaplarınıza Bloke Koyula Bilir. "Neden" ?  Diye Sorduğunuzu Duyar Gibiyim. Nedeni :  Türklerin Dövizlerini  TL Çevirmesidir. Bu Akımın Sömürdükleri Diğer Ülkelere İlaham Kaynağı Olmasından Korkuyorlar... Gurbetteki Türklerin Banka Hesaplarına Ambargoyu İlk Olarak Almanya Başalattı. Bu Ambargonun Arkası Devam Edecek. Diğer Ecnebi Ülkeleride Türklere Ambargo Zincirine Bu Gün Yarın Katılacak O Yüzden Gurbetteki Kardeşlerimizin Önceden Önlem Almasını Tavsiye Ediyor Uyarı..

  • img

    Adana Yurt ve ((Tuh)) Sizin İki Yüzünüze...

    • 30 Kasım 2016 13:46

    Adana'daki Öğrenci Yurdunda Çıkan Yangın Maalesef İçimiz Yaktı... Hepsine Allah Rahmet Etsin Mekanları Cennet Olsun. NOT:Yanan Çocuklar İçinde Yurt Müdürünün Çocuğu da Var... Bu Olayların Bir Daha Yaşanmaması İçin Derhal Önlem Alınmalı Ve Suçlular Bulunup Cezalandırmalı. Birde Böyle Durumlarda Sanal Alemde Sürekli Ekran Karartmanın, Ekranda Kapkara Bir Şeyler Paylaşmanın Kimseye Faydası Hele Hele Cenazeye Hiç Bir Faydası Yok. Bunun Yerine Dua Edin Fatiha Okuyun Bunları Paylaşın. Böyle Üzücü Bir Olaydan Prim Çıkaramaya Çalışanlara Biz Şaşırdık mı ? Yok Hiç Şaşırmadık. Maalesef İ..

  • img

    Bıyık Altı...

    • 28 Kasım 2016 12:09

    Dolar İçin Vatan Satan Hainler Vatanı İçin Dolarını Satanlara Ancak Bıyık Altından Gülebiliyorlar... "Böyle Savaş mı Kazanılır" ? Diyorlar. Artık Alenen Açık Bir Şekilde Dalga Geçemiyorlar, Çünkü Eninde Sonunda Bizim Kazanacağımızı Düşünerek, Bu Eylemimize Temkinli Yaklaşıyorlar. AB'nin ABD'nin Parayla Yönettikleri Türkiye'yle  Bu Sıcak Savaşın Sonucunu Onlarda Merak Ediyorlar. Biz İse Bu İşin Sonucunu Hiç Merak Etmiyoruz. Bu Eylemide Bizler Tam Bağımsız Türkiye İçin Yapıyoruz. Tıpkı Tam Bağımsız Türkiye İçin Hiç Düşünmeden Canlarını Veren Şehitleri..

  • img

    Bu Da Mı Gol Değil?

    • 24 Kasım 2016 16:52

    Son Yüz Yıl... Şangay'dakiler işi biliyor. AB ve ABD'yse orta çağ zihniyetinden hiç çıkmadıkları gün yüzüne çıktı 'Kral Çıplak' . Biz terörle mücadeleyi ne vakit AB'yi ABD'yide terör sevici olarak tam kapsamlı ele aldık, dananın kuyruğu o vakit koptu. AB şimdide bize dondurma ısmarlıyor tabi yersek. Bizi eski mandacılarla, sünnetsiz sevenlerle karıştırıyor terör seviciler... Türkiye gibi köklü bir ülkenin tarihsel olarak asırlara dayanan kimliğinin bölgedeki değerini önemini katkısını gücünü yaptırımlarını bilen geçmişteki faydalı yararlı atalarıyla barışık RTErdoğan..

  • img

    90 Yıllık CHP'ye Milli Format Şart !

    • 22 Kasım 2016 09:32

    Hiç şaşırmayacağımız bir haber. "CHP, ŞİÖ'ye yani Şangahay'a KARŞI" ... İnanın karşılar ama sebebini sorsak 'Neden karşısınız bize bir izah edin bizde bilelim' desek ne cevap alırız sizce ? CHP'nin asla TAVİZ vermediği siyasi çizgisi nedir bilin bakalım, aslında CHP neye karşı ? Tabikide; Türkiye'yi milletin yönetmesine karşı. Milletin seçtiği Devlete karşı, yani alenen Millete karşı... Bu ne ilk nede son olacak çünkü CHP'nin kuruluş maksadı CHP'ye yüklenen format... (((CHP yabancı güçlerin Türkiye'deki oyuncağıdır. Düşman maşası varken he..

  • img

    Yemişim ben böyle OHAL'i

    • 20 Kasım 2016 07:30

    Bu Tarih Önemli 20.11.2016 Yer İstanbul Kartal Meydanı CHP ve HDP ilanı aşk için buluştukları tarih . HDPKK "8 yaşında" CHPKK "93 yaşında" Bugün #Kartal'da Nikahsız Aşk yaşadıklarını ilan edecekler... Gerçi nikahları kesin #AB ülkesi olan #İsviçre'de kıyılmıştır. Biri 93 yaşında diğeri 8 yaşında Türkiye'de böyle bir nikah kıymak yasak. Dillerine doladıkları "Aşkın Yaşı Yoktur" sapıklıklarını hep beraber izleyeceğiz... Bu arada şunu sormadan da geçemeyeceğim ya bu güneydoğuda #HDPKK'lılar değil miydi, okulları yakıp yıkan bombalayan, hendek..

  • img

    İslâm'dan Soğudum Diyor ŞapŞikler !

    • 19 Kasım 2016 13:17

    Çocuk yaşta evlenmiş düğünleri dernekleri olmuş, zamanlada bir kaç çocukları olan fakat şikayet üzerine ailenin reisi içeri alınmış devlet on altı yıl yada üç beş yıl ceza vermiş aile babasız kocasız kalmış bir kaç yıl sonra anne onsekizi doldurmuş. Baba içerde aile perişan anne devlete "eşimi artık serbest bırakın ben onsekizi doldurdum çocuklar ve ben perişan haldeyiz" diye devlete baş vuruda bulunmuş, şimdi devlet bu ailelerin mağduriyetini gidemesin mi ? Tekrar soruyorum haketten bu insanlar perişan mı olsun ? Nerde sizin İnsanlığınız ? Sorsak Türkiye'nin otuz kırk yı..

  • img

    Operasyonlar Tamam Sonuç ..?

    • 03 Kasım 2016 08:51

    Bir bakkal parçası olarak son zamanlarda ceryan eden olaylarla alakalı bir kaç şey yazayım belki memleketimize bir katkımız olur ... Çok eskiye gitmeyeceğim FETÖ, FETÖCÜLER, PKK terör örgütü ve bu adi heriflere yardım yataklık eden kurumlar,partiler,belediyeler,başkanlar, vekiller,memurlar,savcılar,odalar dernekler,medya ve medya mensupları, hekimler,diplomalı yada diplomasız bir sürü seçilmiş hainlerle yaşayıp giden bir hayatımız var bunların ardı arkasıda bir türlü bitmek bilmiyor her seferinde dahada meşrulaşıyorlar, güçleniyorlar sinsice ilerliyorlar. Bu adiler güçlenip harekete ge..

  • img

    Dağdaki Gence Yüklenen Format...