Volkan Cengiz

  • img

    Niçin Hayır Diyorsunuz?

    • 14 Şubat 2017 08:05

    İrfan Değirmenci diye bir Kanal D sunucusu var. Hani şu '' Hayır '' diyeceği için işinden olduğu iddia edilen!.. Yalan! Bu klasik Aydın Doğan numarasıdır. Tam diktatörlük söylemleri ayyuka çıkmışken, oluşturmak istedi algı; '' Hayır diyeni işten çıkarmak zorunda kalıyoruz. İşte böylesine korkuyoruz! '' Uğur Dündar, Bekir Coşkun, Yılmaz Özdil vs.. Hepsi de aynı numara ile Doğan medya grubundan ayrıldı. Hatta Yılmaz Özdil bir yazı yazmış da, Ak Parti '' Kovun onu '' demiş de, öyle ayrılmış. Yani öyle anlatılmıştı. Aynı Yılmaz Öz..

  • img

    Nöbetteyiz!

    • 07 Ocak 2017 09:17

    Terör hususunda iki argümanı kullanıp duruyorlar. İkisi de yalandan ve dezenformasyondan başka birşey olmayan konulardan birinci Habur olayıdır.  Neymiş? Teröristleri davul zurna ile karşılamışlar da ülkeyi teröristle doldurmuşlar. SAPTIRMA!... Dönem çözüm sürecinin en ayyuka çıktığı dönemdi. Ak Parti hükümeti Pkk'lılara çözüm süreci kapsamında silahlarını bırakmalarını söyledi. Bir kısım Pkk'lı da Habur kapısından giriş yaptı. Onları orada davul zurna ile karşılayan da Hdp idi. Her iyi niyeti suistimal ettikleri gibi bu meseleyi de suistimal ettiler ve akabinde Hdp'n..

  • img

    Nasipsizler

    • 12 Ekim 2016 19:18

    Erdoğan'ın şu Amerika'ya attığı çalımlar ve bölgedeki kudretini görmek gerçekten de çok gurur verici... Erdoğan'ın tüm bu mücadelesinin cebini doldurmak için olduğunu düşünen küçük dünyalı kerizler olmasaydı daha da çok tadını çıkarırdık da neyse... Bir zamanlar Türk diplomatlar koltuk altlarına sıkıştırılmış kırmızı klasörlerle batıya gider gelir, ya yanağından makas aldırır, ya güzel bir fırça yer, ya da bir puro bir bardak viski gazı verilir, '' koçum aslanım, sen bizim sözümüzden çıkma '' denilir ve geri gönderilirdi.  O günlerden geldik bu günle..

  • img

    Şu Yabancılığı Görüyor musunuz?

    • 03 Ekim 2016 14:04

    Sosyal medyada tesadüfen Chp'li vekil Şafak Pavey'in namaz kılarken bir fotoğrafına rastladım.. Baş açık, önde de iki erkek var. Bayanlar, erkekler birlikte namaz kılıyorlar.  Münafıklığından zaten çekeceğini çeker de, asıl sinir eden mütedeyyin kesimin bu fotoğraftan etkileneceğini düşündüğü için bunu yapması.. '' AAA hanım gördün mü bak Şafak Pavey namaz kılıyor. Sonunda imana gelmiş. Bu defa oyumuzu Chp'ye verelim. Kayınço, enişte, bacanak, elti, görümce, kaynata kim varsa arayalım hepsi oyunu Chp'ye versin! ''  Böyle deneceğini d..

  • img

    Durmak Yok, Yola Devam!

    • 29 Eylül 2016 19:29

    Son günlerde yine toplumu huzursuz eden, paranoyaya sürükleyen, varsayım ruhlu spekülasyonlar gırla gidiyor.  Batıl için zarar vermenin büyüğü küçüğü yoktur! Yani 15 Temmuzda Türkiye'yi kan gölüne çevirip paramparça edemedi diye, verebileceği en küçük zarardan imtina etmez. Geri adım atmaz.  Bir mehmetçiği şehit edip bir vatan evladını eksiltti ise, devletin zirvesini meşgul ettiyse veya bir bomba patlatıp 100 turistin gelmesine engel olduysa, batıl yine görevini yerine getirdi olarak görür.  Bugünlerde yine ekonomik saldırı altındayız!  Milleti korkuya..

  • img

    Siz Kafanızı Yormayın!

    • 27 Eylül 2016 13:33

    " İkinci darbe girişimi olur mu olmaz mı? '' ( Bu soru çok geldi. )  Olur veya olmaz! Açıkçası ben bu perspektiften bakmıyorum. Bu perspektiften bakmanın bir rahatlama getireceğine de inanmıyorum.  Neticede düşmanın hareketlerini biz tayin edemiyoruz. Ne planlıyolar, hangi yeni argümanla karşımıza çıkacaklar bilmiyoruz. Ya da düşman taaruz edecekse, eder. Durduramayız.  Ben bize bakarım.  Akşamüstü balık pazarından 1 kilo hamsi alıp arkadaşına ızgara yapmaya giderken, Boğaz köprüsüne geldiğinde darbecilere karşı 10 dakikada Ulubatlı Hasan olan bakka..

  • img

    Allah'ın değil, Şeytan'ın kulusunuz!

    • 22 Ağustos 2016 12:13

    Daeş, Pkk, Hdp ilişkisine en az yüz ayrı delil gösterebilirim! Bir Hdp'li ise Ak Parti Daeş ilişkisine tek bir delil gösterebiliyor o da; Can Dündar hainin Fetö ile Mit tırlarına yaptığı operasyon! ''Bu tırlar Daeş'e gidiyor'' dediler! İki cenah bu yalana sahip çıktı! Birincisi Chp, ikincisi Hdp! Can Dündar nerde şimdi? Kaçtı! Fetöcüler? Kaçan kaçtı, kaçamayan yakalandı! Bizim savunduğumuz insanlar ise başlarının üstünde F 16 lar gezerken ülkesini terk etmedi!... Sadece bu kıyas bile kimin haklı olup, kimin haksız olduğunu anlamaya yeter! Ki..

  • img

    Niye Hep Savunma Yapıyoruz ki?

    • 20 Ağustos 2016 12:11

    Yeşilköy havaalanında İsveç' e misilleme olsun diye '' En çok tecavüz İsveç'te yaşanıyor '' şeklinde Güneş gazetesinin haberi paylaşılmış billboarda... Heh şöyle ya!.. Niye hep savunma yapıyoruz ki?  SALDIRALIM!... Dünyanın en büyük havaalanını yapınca daha büyük harflerle alçaklıklarını yüzlerine vuralım! Amerikalı 70'lik sapıkların, her sene uzak doğuya düzenledikleri sex turlarından ve buna alet olan zavallı çocuklardan bahsedelim! Uzak doğulu çocukları para karşılığı satın alıp türlü yöntemlerle öldürerek zevk yaptıklarından bahsedelim. ..

  • img

    Azdı Yine Hainler