Volkan Cengiz

  • img

    Nasipsizler

    • 12 Ekim 2016 19:18

    Erdoğan'ın şu Amerika'ya attığı çalımlar ve bölgedeki kudretini görmek gerçekten de çok gurur verici... Erdoğan'ın tüm bu mücadelesinin cebini doldurmak için olduğunu düşünen küçük dünyalı kerizler olmasaydı daha da çok tadını çıkarırdık da neyse... Bir zamanlar Türk diplomatlar koltuk altlarına sıkıştırılmış kırmızı klasörlerle batıya gider gelir, ya yanağından makas aldırır, ya güzel bir fırça yer, ya da bir puro bir bardak viski gazı verilir, '' koçum aslanım, sen bizim sözümüzden çıkma '' denilir ve geri gönderilirdi.  O günlerden geldik bu günle..

  • img

    Şu Yabancılığı Görüyor musunuz?

    • 03 Ekim 2016 14:04

    Sosyal medyada tesadüfen Chp'li vekil Şafak Pavey'in namaz kılarken bir fotoğrafına rastladım.. Baş açık, önde de iki erkek var. Bayanlar, erkekler birlikte namaz kılıyorlar.  Münafıklığından zaten çekeceğini çeker de, asıl sinir eden mütedeyyin kesimin bu fotoğraftan etkileneceğini düşündüğü için bunu yapması.. '' AAA hanım gördün mü bak Şafak Pavey namaz kılıyor. Sonunda imana gelmiş. Bu defa oyumuzu Chp'ye verelim. Kayınço, enişte, bacanak, elti, görümce, kaynata kim varsa arayalım hepsi oyunu Chp'ye versin! ''  Böyle deneceğini d..

  • img

    Durmak Yok, Yola Devam!

    • 29 Eylül 2016 19:29

    Son günlerde yine toplumu huzursuz eden, paranoyaya sürükleyen, varsayım ruhlu spekülasyonlar gırla gidiyor.  Batıl için zarar vermenin büyüğü küçüğü yoktur! Yani 15 Temmuzda Türkiye'yi kan gölüne çevirip paramparça edemedi diye, verebileceği en küçük zarardan imtina etmez. Geri adım atmaz.  Bir mehmetçiği şehit edip bir vatan evladını eksiltti ise, devletin zirvesini meşgul ettiyse veya bir bomba patlatıp 100 turistin gelmesine engel olduysa, batıl yine görevini yerine getirdi olarak görür.  Bugünlerde yine ekonomik saldırı altındayız!  Milleti korkuya..

  • img

    Siz Kafanızı Yormayın!

    • 27 Eylül 2016 13:33

    " İkinci darbe girişimi olur mu olmaz mı? '' ( Bu soru çok geldi. )  Olur veya olmaz! Açıkçası ben bu perspektiften bakmıyorum. Bu perspektiften bakmanın bir rahatlama getireceğine de inanmıyorum.  Neticede düşmanın hareketlerini biz tayin edemiyoruz. Ne planlıyolar, hangi yeni argümanla karşımıza çıkacaklar bilmiyoruz. Ya da düşman taaruz edecekse, eder. Durduramayız.  Ben bize bakarım.  Akşamüstü balık pazarından 1 kilo hamsi alıp arkadaşına ızgara yapmaya giderken, Boğaz köprüsüne geldiğinde darbecilere karşı 10 dakikada Ulubatlı Hasan olan bakka..

  • img

    Allah'ın değil, Şeytan'ın kulusunuz!

    • 22 Ağustos 2016 12:13

    Daeş, Pkk, Hdp ilişkisine en az yüz ayrı delil gösterebilirim! Bir Hdp'li ise Ak Parti Daeş ilişkisine tek bir delil gösterebiliyor o da; Can Dündar hainin Fetö ile Mit tırlarına yaptığı operasyon! ''Bu tırlar Daeş'e gidiyor'' dediler! İki cenah bu yalana sahip çıktı! Birincisi Chp, ikincisi Hdp! Can Dündar nerde şimdi? Kaçtı! Fetöcüler? Kaçan kaçtı, kaçamayan yakalandı! Bizim savunduğumuz insanlar ise başlarının üstünde F 16 lar gezerken ülkesini terk etmedi!... Sadece bu kıyas bile kimin haklı olup, kimin haksız olduğunu anlamaya yeter! Ki..

  • img

    Niye Hep Savunma Yapıyoruz ki?

    • 20 Ağustos 2016 12:11

    Yeşilköy havaalanında İsveç' e misilleme olsun diye '' En çok tecavüz İsveç'te yaşanıyor '' şeklinde Güneş gazetesinin haberi paylaşılmış billboarda... Heh şöyle ya!.. Niye hep savunma yapıyoruz ki?  SALDIRALIM!... Dünyanın en büyük havaalanını yapınca daha büyük harflerle alçaklıklarını yüzlerine vuralım! Amerikalı 70'lik sapıkların, her sene uzak doğuya düzenledikleri sex turlarından ve buna alet olan zavallı çocuklardan bahsedelim! Uzak doğulu çocukları para karşılığı satın alıp türlü yöntemlerle öldürerek zevk yaptıklarından bahsedelim. ..

  • img

    Azdı Yine Hainler

    • 18 Ağustos 2016 16:05

    Yine azdı hainler! Onlar da biliyorlar bu vatanı bu şekilde dize getiremeyeceklerini... Ne var ki durmuyorlar, durmazlar. Toplu iğne ucu kadar da bu ülkeye zarar verebilseler kardır onların nazarında.. Mesela bugün uluslararası ortakları olan BBC, CNN ve REUTERS 'A tam ihtiyaçlarını olan haber malzemesi verilmiş oldu. '' TÜRKİYE'DE TERÖR SALDIRILARI DİNMİYOR '' Akabinde Türkiye'yi Güneydoğu'dan ibaretmiş gibi gösteren bir kaç görüntü ile kompozisyon tamamlanmış oluyor!.. Bu tarz eylemlerin görünen hedefleri kadar görünmeyen hedefleri de var. ..

  • img

    Ego Psikozu

    • 16 Ağustos 2016 23:34

    Ne vakittir toplumsal bir problem olarak gördüğüm ego psikozundan söz etmek istiyordum. Bir kaç saat evvel rastladığım bir sahne üzerine, '' İçimi dökeyim artık '' dedim. Akşamüstü Ahaber'de Fetö'nün futbol camiası içindeki hegomanyasından bahsederlerken, ehil diye Erman Toroğlunu da konuşturdular. Adamda bir ego patlaması oldu ki, egonun insanı ne hale getirdiğinin de resmen kanıtı oldu. Son derece kasıntı edasıyla '' Fetö bana dokunamadı! O ancak zayıf insanların üzerine gidebilir. '' dedi. Ergenekon davasında tüm üst düzey generalleri..

  • img

    İşte Bu Yüzden Kuduruyorlar

    • 15 Ağustos 2016 13:19

    Avusturya ne kadar da zıvanadan çıktı. Havaalanındaki billboardlara açık bir şekilde en nefretli cümleleri yazıyorlar Türkiye hakkında.. Bir devlet refleksi olarak asla görülemeyecek bu kuduzca tutumun bir nedeni var aslında.. Bir ara Youtube'da dolanırken '' Avusturyalılar Osmanlı hakkında ne düşünüyor '' şeklinde bir videoya rastlamıştım. Videoyu yapan kişi röportaj yaptığı Avusturyalılara direkt soruyu soruyordu. '' Osmanlı hakkında ne düşünüyorsunuz? '' İlk anda güleryüzle mikrofunun uzatılmasını bekleyen her bir Avusturyalının soru soruld..

  • img

    Üst Akıl Tam da Bu!

    • 14 Ağustos 2016 18:30

    Biz '' ÜST AKIL '' sözünü ağzımızdan düşürmezken, alay ediyorlardı. '' Herşeye de üst akıl diyorsunuz, niye bizimle uğraşsınlar ki? '' diyorlardı. Düşünebiliyor musunuz? Adamlar tam 40 sene evvelden sadece 1 gün için çalışmaya başlamışlar! O bir gecede tamamen Türkiye'yi haritadan sileceklerdi. Bu sabır ve uzun vadeli plan tek bir ırka yakışır. Yahudiler! Üst akıl olarak bahsettiğimiz de tam olarak buydu. Nasıl ki 1. Dünya savaşını başlattılar ve Filistin'i Osmanlı'dan koparıp İsrail'i kurdular. Nasıl ki 2. Dünya sava..

Gündem
Erdoğan'ın çağrısına PTT'den tam destek
Türkiye
Ek iş olarak başladılar, 20 tonluk üretime ulaştılar
Dünya
İdlib ve Halep'te yerleşim yerlerine saldırı: 68 ölü, 78 yaralı

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu