Ercan Harmancı

Ercan Harmancı
  • img

    Beşon Soysuz; Gezer Donsuz (!)

    • 20 Nisan 2017 17:31

    Selamı kelama bağlarken “Otel salonlarının paralarını kim ödedi?” diye soralım! Bu soru nereden çıktı? Sizce nereden çıkmış olabilir? Bir başka soru da  “Salonlarda bir bardak çay 5 -15 lira ama ihtiyar amcamın ikram olan çayını değil de garibanın parası ile tutulan otelin çayını tercih ettiler?” anladım oteller fakirleşmesin (!) Otellere, gariban kardeşim ki sandıkta hiç düşünmeden oy veren kaç kişi davet edildi? Kendileri makam koltuklarında ya da protokol koltuklarında oturmaktan yorulanlar bir yanda diğer yanda sadece ellerine tutuşturulan materyallerin lojistiğini yapan hizmet erl..

  • img

    Beşon Soysuz; Gezer Donsuz (!)

    • 17 Nisan 2017 14:26

    Selamı kelama bağlarken “Otel salonlarının paralarını kim ödedi?” diye soralım! Bu soru nereden çıktı? Sizce nereden çıkmış olabilir? Bir başka soru da  “Salonlarda bir bardak çay 5 -15 lira ama ihtiyar amcamın ikram olan çayını değil de garibanın parası ile tutulan otelin çayını tercih ettiler?” anladım oteller fakirleşmesin (!) Otellere, gariban kardeşim ki sandıkta hiç düşünmeden oy veren kaç kişi davet edildi? Kendileri makam koltuklarında ya da protokol koltuklarında oturmaktan yorulanlar bir yanda diğer yanda sadece ellerine tutuşturulan materyallerin lojistiğini yapan hizmet erl..

  • img

    Demokrasiye Asla İnanmam!

    • 16 Mart 2017 08:46

    Selamı kelama bağlarken “Demokrasiye ilah edinmeyenlere selam olsun!” deyip başlayalım.Demokrasi ve ilah yan yana durur mu ? İnsanoğlu İbrahim’den (as) sonra varlıklara ilahlık  tahsis etmede oldukça mahir olmuştur.Demokrasi, aslında ismi malum ve kadim olan  filozof Platon ile  duyulur.Lakin o zamanlar bugün insanların özlemle  baktığı gibi bir anlamı yoktur!Hatta Platon demokrasi için halkı yönetime karıştırısanız  bu sefer sizi  yönetimden anlamayan  halk yönetir diyerek makbul görmez! O, zaman hatta  1983 yılına kadar demokrasi gerçekten  toplum..

  • img

    Ekranların Ulubatlı Hasanı!

    • 03 Mart 2017 08:04

    Selamı kelama bağlayıp “Hem meydanların hem de ekranların Ulubatlı Hasanları var mı?” diye sormuş olalım… Şimdi bilmiyor ve hiç duymamış gibi “Ulubatlı Hasan ne; ya da onlar kim?”  demeyin. Ulubatlı Hasan demek inanmış adam demektir. İnanmakla kalmayıp, “Bir can verilecekse o neden ümmet için olmasın!” diyen adamlardır! Politika tecrübesi acı ve acıtıcı olsa da çok şey öğretti. Laf aramızda kalmasın okuyanlara da malum olsun “Politikacılara hiç güvenmedim!” neden mi? Sürekli kulvar değiştirir ve sürekli hesap yapar dururlar. Hesap dedimse muhasebe kendini sığaya çekme değil… Emin olabilir..

  • img

    Online Ümmet

    • 07 Şubat 2017 08:19

    Selamı kelama bağlayıp soralım meydanlar mı ekranlar mı? Şahsım adına hiç düşünmeden ekranlar diye cevap veriyorum. Her ne kadar ekranlar ve internet neslimiz için tehlikeli diye bu cümleyi dilimize temcit pilavı yapsak da bir gerçeği teslim etmeliyiz ki artık ekranlar ve internet vazgeçilmezimiz oldu. Ümmetin düşmanlarının ümmete karşı kullandığı en etkili silah artık www harfleridir. Bu harflere basarak cennete de cehenneme de yaklaşabiliriz. Ülkemiz internet ve sosyal medya kullanımı açısından oldukça etkin ülkelerdendir. Bu nicel gerçeklik kadar bir başka nicel gerçeklik daha var ki int..

  • img

    Ben Laik Olamam!

    • 26 Ocak 2017 09:22

    Kelamı selama bağlayıp başlayalım… Hukuk, bilmeyen insanlar hukuki diyerek yanlış üzerine yanlış yapıyorlar… Bu yanlış iki uçlu; o nedenle bir yerden başlamak doğruya da ulaştırmıyor! Hukuk dedimse bilimsel olarak ifade edilen hukuku kast etmedim… Hukuk, bir birlerinin üzerinde hakları olup bu hakları cennet karşılığı bir birlerine helal eden insanların hukukundan bahsediyorum… Yazı maslahat gereği uzun tutulmuştur… Biraz sabırla okuma devam edin… Hukuk statik değil dinamik bir yapıda olduğu için sorular sorulabilir ki zaten hukuk ve hukukun kararları eleştirilemez değildir! Hatta bunu huku..

  • img

    Lütfen Sifonu Çekin!

    • 26 Aralık 2016 10:59

    Be ile başlayalım… En kolay başlanılan kelam selam ile başlar… Selam ile de biten işler mebrur ve mebruk işler olunca makbul olunan işler olur… Makbul olmayanlar yok mu? Çok çok … Dürüstlük zordur tamam ama en çok zor olan kamufle olmaya çalışmaktır… Kamufle olmak için ciddi bir hinlik yeteneğine sahip olmak gerekir bu yeter mi hayır! Kulağınız da duyacağınız sözlere sağır olmalıdır… Ve ilk sıyrılmanız gereken izzetiniz olmalıdır. Ateş ile barut nasıl yan yana durmaz ise izzet de kamuflenin olduğu yerde barınamaz.   Koltukların ve masaların şahit olduklarını ya da akıllı telefonl..

  • img

    Dal ve Kavuk Krallığı

    • 06 Aralık 2016 10:40

    Selamı kelama bağlarken “Dalkavuk Krallığı şeklinde mi yoksa Dal ve Kavuk Krallığı şeklinde mi yazılır?” diye sormuş olalım… Dallar tehlikelidir olmadık zamanda olmadık yerimize takılır ve hele de diken dolu bir dalsa işte o zaman kurtulmak zordur. Ya kurtulurken bir yanımızı kanatır acıyı yaşarız ya da takılan neyse ondan vazgeçmemiz gerekir. Kavuk mu aslında kafasının içi boş olanların boşluğu kapatıp kendilerini kamufle etmenin en kısa yolu…   Sevmek ya da inanmak “Sen ne yapıyorsun, nasıl yaparsın?” sorusunu sormaktır. Biri birine “Sen ne yaparsan yap!” demek benim için değerli ..

  • img

    Erdoğan Çizmeyi Aştı (!)

    • 30 Kasım 2016 09:55

    Selamı kelama bağlayıp bir ünlemi iki parantezin arasına alıp  “Erdoğan Çizmeyi Aştı (!)” diyelim. Evet, cümleyi okuyanlar hemen hakkımıza girecek şeyleri zihinlerinden geçirmesinler. Sakın ola ki zihinlerinden geçirdiklerine de dillerini şahit yapmasınlar. Haksızlık karşısında susmayız. Konuşurken de ümmetin düşmanına ayrı ümmetin kardeşine ayrı cümle kurarız.   15 Temmuz’dan sonra ümmet düşmanlarının mutat olarak etrafında toplandıkları masalarda o masanın sahibi “Erdoğan Çizmeyi Aştı (!)” demiş ve toplantıdan ayrılmış… Bu aslında ne yapalım sorusuna karşılık bulma toplantısı..

  • img

    Soyunma Odası

    • 19 Kasım 2016 12:46

    Selamı kelama bağlarken affınıza sığınarak maslahata ve edebe en uygun cümleyi kurmaya çalıştım. Neden böyle bir başlık? İnanın ki farklı olsun, janjanlı olsun ya da biraz da ben zevk alayım diye yazılmış bir başlık olmadığını size temin edebilirim. Okullarda en iğrenç ifade pisliği çağrıştıran mekân nedir diye sorsalar belki iğrenerek WC diyebilirsiniz. Bana göre okullardaki en iğrenç mekân kapısında “Soyunma Odası”  yazan odalardır.   Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur yalanına dünyanın zehir gibi kafasına sahip insanlarının sağlam bir vücutlarının olmadığı gerçeği eklenme..

Gündem
Yüksek lisans mezunu çaycı!
Türkiye
'FETÖ'nün ihanetini Almanya'da biz bizzat yaşadık'
Dünya
Donald Trump'tan milyonlarca kişi ölebilir uyarısı

Hava Durumu

15°
Detaylı Hava Raporu