Mustafa Uysal

  • img

    Vicdanınız Darbe Aldı

    • 17 Temmuz 2016 12:37

    Siz ne ara bu kadar vicdansız oldunuz? Helikopterle sivilleri taradılar. Polisleri jetlerle bombalayıp kafalarına sıktılar, tanklarla insanları paramparça ettiler. 161 insanımız şehit edildi 1440 kişi yaralandı kendi teröristlerimiz tarafından.   Siz kalkmış asker dayak yedi ama... Diyorsunuz. Elbette o erlere dokunulmamalıydı. Elbette kandırılmış erlere dokunulmamalıydı. (Kafa kesme haberi yalanını saymıyorum bile.)   Lakin dokunulduysa bunları sokağa salıp insanları çatır çatır kendi halkını doğratanlara hesap sormalı değil misiniz? Sizin hesabınız kiminle? Darbecile..

  • img

    Sevgili muhalefet partilerinin liderleri...

    • 23 Ekim 2015 12:39

    Demokrasimizin artık gelişmişlik düzeyini hemen hemen yakaladığı bu zaman diliminde sizden çok şey bekliyoruz. Özellikle demokrasimize verdiğiniz katkıdan dolayı teşekkür ediyoruz. Siz sayın muhalefet partileri liderlerine çok ihtiyacımız olduğu bir dönemdeyiz aynı zamanda. Ülke yönetimlerinin daha iyi, daha doğru ve hızlı çalışabilmesi için muhalefete her zaman ihtiyaç olmuştur. Bu ihtiyacı karşılamak üzere teşkilatlanıp çalışmak her türlü takdirin ötesindedir. Demokrasimiz ve cumhuriyetimiz aynı yaşta değildir kuşkusuz. O yüzden çok fazla geçmişi kurcalamak da istemiyorum. Bugün muhalefet..

  • img

    Savaşımı Çaldın Barışımı İsteme Benden!

    • 02 Ekim 2015 18:06

    Benden barış isteme artık… Bende olmayanı sana veremem. Bende barış yok, barış sende zira sensin beni vuran! Benden artık asla barış isteme! Her barış istediğinde senin bana yaptığın gibi canına kastedeceğim. Benden her barış istediğinde seni tarihin bile değil çöplüğün kenarına gömmek için elimden geleni yapacağım. Buraya kadarmış. Bana barış masallarını buraya kadar anlatacaksın. Barış diye diye beni soyup soğana çevirdiğin, ezip rezil ettiğin buraya kadar! Barış için yalvaracaksın ama ben veremeyeceği çünkü bu bende olmayan bir şey. O senin. Barış senin unuttun mu? O masal senin..

  • img

    Kavga Etmek İçin Tanışmaya Gerek Yok!

    • 10 Eylül 2015 16:12

    Kutsal bilimlerinizin bizi yükselttiği zirvede (!) daha önceki insanların dışkılarından başka bir şey bulamadık. Dışgrup homojenliği yanılgısını yazacağım Türk-Kürt üzerinden… Gel gelelim ben de o gruplardan birindeyim.  Nitekim bilim insanı nesnelliği diye bir şey var! Değil, insan var ancak.  Bu zorluğu göze alarak yazıyorum… Dışgrup homojenliği, “biz” ve “onlar” diye algıladığımız dünyayı “onlar” açısından tamamen birbirinin aynı olarak görmemizdir. Yani bütün Kürtler şöyledir, kalıp yargısı gibi. Oysa bütün Kürtler öyle değil.  Her açıdan homojen değil heterojen bir g..

  • img

    AKDENİZ’DE ÖLME AYLAN!

    • 04 Eylül 2015 01:01

    Bir çocuk ölüyor... Binlercesi öldü.  Çocuk denizde ölüyor... Deniz ceset dolu... Cesetler karada olduğu sürece sorun yok kardeşim. Yeter ki, denizde olmasın. Kırmızı tişörtlü Aylan denizde öldü ve Bodrum kıyılarına attı onu deniz. Aylan denizde öldüğü ve gözümüzün önüne kadar geldiği için çok içerledik ölümüne.  Deniz bir çocuğu nasıl olur da öldürürdü? Deniz katil miydi? Elbette değildi. O zaman her birimiz durduğumuz yere göre katil tayin ettik.  Herkes, katilini karşısında durduğu yerden seçti. Kırmızı tişörtlü, kısa pantolonlu, ıslak saçlı, kumsalda yatan Aylan!..

  • img

    VUR ULAN, SAĞLAM VUR!

    • 25 Ağustos 2015 12:36

    Vur bakalım, vur PKK… Vur ki, bir daha bu kadar namussuzu bir arada bulamazsın destek için. Her vurduğunda, yancıların suçu başkalarına yüklüyor vur aslanım, sağlam vur(!) Vur bakalım, durma vur zira tarih senden yanadır, dünya senden yana, muhalefet senden yana, cemaati, tarikati, partisi, gazetesi, televizyonu, hocası, hacısı, gevşeği, zevzeği… Hatta boş kadehini şimdi masaya vuran ayyaş bile senden yana. Bomba senden yana, mermi senden yana, füze senden yana, susturucu senden yana, havai fişek, molotof senden yana hatta matbaa makineleri senden yana… Belediyeler senindir, muhalefet par..

  • img

    MAYMUN ORDUSUNUN KOMUTANI

    • 21 Ağustos 2015 11:30

    Bir video vardı, bilmem hatırlar mısınız? Ormanda Afrikalı askerler, yanlarında bulunan maymuna kalaşnikof veriyorlar. Gerisini biliyorsunuz, maymun tetiği buluyor ve rastgele ateş ediyor.  Aydın Doğan medyasının eğitim yöntemi bu.  Hiç abartısız söylüyorum böyle. Yeni işe aldıkları kişileri böyle eğitiyorlar. Seçtikleri de zaten eğitilebilir oluyor. Tetiğin yerini kendileri buluyorlar ve bir süre kendi hallerine bırakıyorlar. Kendileri bir süre kurşunların mesafesinden çekilip maymunun ateş etmesini bekliyorlar. Maymun elindeki silahın ne kadar değerli olduğunu anlıyor. Yaptığ..

  • img

    İngiltere’nin İstanbul’u Fethi ve 2023

    • 13 Ağustos 2015 14:28

    Dün bir arkadaşım aynen şu ifadeyi kullanmıştı: “Benim anladığım kadarıyla, AKP olmasa herkes birbiriyle öpüşüp koklaşıp barışacak...” Bu cümle üzerinde düşünmeye değer.  Artan terör olayları ve ülkemizdeki karışıklıklar üzerine yazılmış bir cümle bu. Ardından Murat Karayılan açıklama yaptı: “Aslında biz tekçi, faşist, sömürgeci devletin yönetim sistemini aşmayı hedefliyoruz. Yeni paradigmamıza göre yaklaşıldığında ordu bizim öncelikli hedefimiz değildir. Ancak AKP kendi çıkarları için herkesi kullanıyor; orduyu da kullanmaktadır. Demokratik Ulus-Demokratik Özerklik perspektifiyle Türki..

  • img

    Fenerbahçe Aleviliği

    • 06 Ağustos 2015 20:20

    Maçtan hemen sonra iyi bir çay içebilmek için güzel bahçeli bir çayevine gittik arkadaşımla. Oldukça üzgündü yenilgi dolayısıyla. Uzun zamandır görüşmüyorduk ve ben onu ziyarete gitmiştim. Çok uzun zamandır görüşmediğim başka bir şehirden ziyaretine gittiğim arkadaşım, Galatasaray’ın derbi maçı dolayısıyla beni maç yayını olan bir kahvehanede karşıladı. Çok samimi ve sıcak karşıladı, sarıldık kucaklaştık. Gözleri bir yandan ekrana kayarken konuştuk, dertleştik. Çok sevindi geldiğime, sahiden ama. Bakmayın gözlerini maçtan alamadığına. Takımını çok seviyor hatta bu uğurda o kadar çok şey feda e..

  • img

    Münafık Toplumdan Çok Kutuplu ve Uyumlu Topluma

    • 04 Ağustos 2015 08:54

    Toplum bilimciler ve devleti yönetenler tarafından yüz yıla yakın bir süredir toplumsal kutuplaşmanın ne kadar kötü bir durum olduğu ısrarla anlatıldı ve bu durum engellenmeye çalışıldı… Çalışıldı, diyorum ama bakmayın böyle bir gayret içinde olduklarına. Aslında bu kutuplaşma hiçbir zaman tam olarak gerçekleşmez böyle bir tehlike bile belirmez modern toplumda. Zira modern toplum özünde münafık bir toplumdur. (Dine ait bir kavramı esas aldığımın farkındayım zira sadece “iki yüzlü” demek anlatmak istediğim durumu karşılamayacaktır.) Toplumsal kutuplaşma aynı zamanda bir çatışmayı da beraberinde..

Gündem
Türkiye, Özbekistan'ın yeni cumhurbaşkanı Mirziyoyev'i tebrik etti
Türkiye
Akdeniz'de deprem meydana geldi!
Dünya
Norveç'te okul saldırısı: 2 ölü

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu