Şevki Karabekiroğlu

  • img

    Sistem Değişince

    • 14 Ocak 2017 06:31

    <<Artık pijamayla başbakan karşılayamayacaklar <<İktidarı hak edenin elinden alıp altın tepside azınlık partisine veremeyecekler <<15 general Başbakanı araya alıp sırayla sövemeyecekler <<Osman Özbek gibi generaller Başbakan'a küfredince kesesine kalmayacak. <<Paşa gönlüm böyle istiyor deyip bağımsız vekil Yalım Erez'e hükümet kurma görevi veremeyecekler. <<Güneş motel de vekil satın alıp azınlık hükümeti kuramayacaklar. <<İstedikleri partiyi Anayasa mahkemesine kapattıramayacaklar. <<Demokrasiye balans ayarı veremeyecekler <&l..

  • img

    Batı Uygarlığı Ahlakın Neresine Düşer?

    • 11 Ocak 2017 08:44

    Bugün bize üstün ve hakim medeniyet olarak sunulan Batı Uygarlığı, aslında medeniyet sınıfına girmez, giremez. Çünkü Medeniyet insana ait bir mefhumdur. Batının kültür ve bilgi evreni ise kendisi başta olmak üzere insanı, bir hayvan çeşidi olarak tanımlar. Son 300 yılda insanlığın başına gelen bütün felaketlerin, sömürgelerin ve savaşların temelinde bu vardır. Güçlü olanı haklı gören bu anlayış Hakkı gasp etmeyi doğal hale getiren bir felakettir, tabii afetlerden farkı ise organize olmasıdır.  Batı uygarlığının temellerinin neler olduğuna kısaca bakalım; içinde ahlaki ve insani bir kıy..

  • img

    Cumhursuz Cumhuriyet

    • 08 Ocak 2017 20:17

    1923 yılında cumhuriyetin ilanı ile görünüşte halka dayalı bir rejim vücut bulmuş oldu ama uygulamada böyle olmadı. Halkın iradesi formaliteden öteye geçmedi. Çünkü Cumhuriyet yeni bir toplum mühendisliği idi ve toplumu değiştirip dönüştürmek gibi bir görevi vardı. Değişime ve dönüşüme toplumun direneceği de muhakkaktı. Öyle olunca Cumhuriyet gibi, demokrasi gibi milli irade gibi kavramlara bu köklü inkılaplar feda edilemezdi. Toplumu hizaya getirecek eli sopalı bir hükümete ihtiyaç vardı. Bunu adı CHP idi. CHP ne yaptı etti karşısına çıkan TCF veya SCF gibi partilerin kapısına kilit vur..

  • img

    Erbakan Vazgeçmez

    • 05 Ocak 2017 21:34

    1974 Kıbrıs harekatı yüzünden ABD bize ambargo koymuş, biz de Türkiye'deki 5 ABD üssünü 1975'te kapatmıştık. ABD dış işleri bakanı konuyu görüşmeye geldi. Dış işleri banı İ. S. Çağlayangil'di. ABD'ye şartları söyledik. Türkiye ve İslam dünyası aleyhine olmayacak, Türkiye'den izinsiz operasyon yapmayacak türünden 5 tane şart ileri sürdük.  ABD li bakan "valla bunları ben kabul etsem Kongre kabul etmez" dedi. Bizim Bakan da "valla bu şartlardan ben vaz geçsem bile Erbakan vazgeçmez" dedi. Anlaşamadılar 1979 yılına kadar kapalı kaldı. ABD da..

  • img

    Görevimiz Tehlike

    • 01 Ocak 2017 20:54

    "Görevimiz Tehlike" dizisisi bir dönem pek meşhurdu Genellikle şöyle başlardı.... Tim komutanı Cim'e bir disket gelir. içinde talimatlar vardır..... "Dinle Cim. Ortadoğu'da 1915 Sykes - Picot anlaşması ile kurduğumuz düzen bozuldu. Bu bölgeye yeniden girmemiz gerekiyor. Ama bölgeye müdahale etmek için elimizde yeterli gerekçe yok. Bunu sen sağlayacaksın. Kanlı bir İslami terör örgütü kuracaksın. Irak ve Suriye tarafında "İslam Devleti" kuruyoruz deyip şeriat ilan edeceksin. Karşı gelenleri ve düşmanlarını vahşiyane bir şekilde öldüreceksin. Kafa kesme seansla..

  • img

    Bahar Senaryosu

    • 31 Aralık 2016 13:03

    Bunun için bugünden yapmaları gereken işleri var. 1. Karamsarlık pompalamak 2. Negatif algı oluşturmak 3. iç karartıcı haberler yaymak 4. Laik-Muhafazakar Türk-Kürt gibi fay hatlarını canlı tutacak kışkırtmalar yapmak 5. Umutsuzluk aşılamak. 6. En basit şeyden felaketmiş gibi bahsetmek 7. Kapkaç, hırsızlık haberlerini şişirip toplumu germek 8. Bu tür haberleri yayarken lafa " ben de akpliyim ama" diye başlayıp etki alanını bizim tarafa doğru yaymak. 9. Olumsuz haberleri gündemde tutmak (şortlu kız vs) 10. Terör olaylarının toplum üzerinde etkisini arttırmak için tahrik ve t..

  • img

    Araplar Bize İhanet Etti mi?

    • 26 Aralık 2016 23:32

    1. Araplar arasında sadece Serif Hüseyin ve adamları İngilizlerin vaadi sonucunda isyan etmiştir. Bu isyan Mekke - Maan hattında meydana gelmiştir ve burası ana cephe değildir. Genel Arap nüfusu içerisinde %1 e bile tekabül etmez. 2. Arapları bize karşı kışkırtmak için İngilizlerin has adamı olan Cemal Paşa Filistinde yüzlerce Arap lideri öldürtmüş, buna rağmen Araplar bu cephede bize var güçleri ile yardım etmişler İngilizlere karşı Gazze zaferleri bu sayede kazanılmıştır. 3. Meşhur Kut ül Emare zaferinin en büyük sebebi Basra girişini tutan Arapların Kut bölgesine İngilizlerin takviye ..

  • img

    Bu Ülkede Fikir Özgürlüğü Yok Diyen Okusun

    • 25 Aralık 2016 11:23

    1997 yılı idi. 28 şubat sürecinin ülkeyi sarıp sarmaladığı günleri yaşıyorduk. Gündemin birinci maddesi irtica idi. İkinci madde de laiklik.  İki ayda bir yayınlanan okul dergisi için makale veriyordum. Tuttum nasıl olsa herkes bir numaralı gündem maddesiyle meşgul diye ben iki numaralı gündem maddesini ele aldım.  Makalemin başlığı “Laiklik nedir, ne değildir.” İdi. O günlerin fırtınalı havasında hele bir de benim gibi adı çıkmış bir adam, eğer laiklik konusunda yazacaksa kılı en az kırk kere yarmak zorunda idi.  Ben de öyle yaptım. Son derece teorik, bilimsel bir makale..

  • img

    Cinayeti Çözdüm Galiba

    • 21 Aralık 2016 14:08

    Elçi cinayetinden bir gün sonra ne vardı? Rusya-Türkiye-İran arasında Suriye görüşmesi. Rusya'yı Suriye konusunda; "Türkiye ile uzlaşsan iyi olur. Bu gerilim Türkler ve Müslümanlara arasında ittihada yol açar" diyen kimdi. ABD'nin derin adamı Henry Kissinger. Bölgede ABD'yi de içine alan bir uzlaşı ve paylaşım planı kimi devre dışında bırakıyordu. AB'yi ve Almanya'yı. Fetö'nün kaçakları nerede barınıyordu Almanya da. Fetönün Avrupa üssü neresi idi. Yine Almanya. Fetö'nün patenti kime aitti.? ABD'ye. Almanya Fetö etiketi ile bu cinayeti işlese, ..

  • img

    Suriye'de Ne İşimiz Var?

    • 13 Aralık 2016 13:17

    1. Bölgede sınırlar yeniden çizilirken seyirci kalamayız 2. 30-40 devlet gelip güneyimize konuşlanmışken ne halleri varsa görsünler diyemeyiz 3. Şii hilali ile bizi İslam dünyasından tecrit etmelerine izin veremeyiz 4. Kürt koridoru açıp ülkemizi bölmelerine rıza gösteremeyiz. 5. Suriye'ye 10 bin km ötedeki devletler bile ordu gönderip bir hesap peşinde koşarken biz bir adım ötemizi görmezden gelemeyiz. 6. Arap baharının dışında kaldığımız zaman burada oluşacak yeni rejimler üzerinde söz hakkı elde edemeyiz. 7. Batının darbe girişimine karşı zorunlu bir şekilde ittifak zo..

Gündem
Raid Salah serbest bırakıldı
Türkiye
Vatandaşa sigaralı ilk yardım
Dünya
Raid Salah serbest bırakıldı

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu