Ümit ERDOĞAN

Ümit ERDOĞAN
  • img

    Çin'in kibirli eşşekleri

    • 04 Ağustos 2017 11:45

    Türkistan İslam Partisi yiğitleri ile ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum.Fakat bu esnada Ferganalı Yakup'un yazısını ulaştırdılar. Hiçbir kelimesine dokunmadan sizlerle paylaşıyorum. Çin Savunma Bakanlığı Sözcüsü Vu Çien, düzenlediği basın toplantısında, Hindistan’ın şahsında tüm dünyaya korku salmak için bu kelimeleri bir araya getirdi. “Bir dağı titretmek kolaydır ancak Çin Halk Kurtuluş Ordusunu (PLA) titretmek zor olur” Çin haddini aşan bir açıklama yaptı. Çin ordusunu titreten bir güç tanıyoruz. Geçmişte bu gücü durdurmak için Çin ordusu bir set inşa etti. Bu seti..

  • img

    Nereye gidiyoruz ?

    • 16 Ocak 2017 12:05

    Nereye gidiyoruz ? Ülkemizin gidişatını en az siyasiler kadar bizlerde düşünmeliyiz. Hatta düşünmekle kalmayıp İslam dairesi içerisinde, yaşadığımız bu beldeyi Allah'ın şeriatına uygun hale getirmek için hem insalığın hem de ümmetin kurtuluşu için çalışmalıyız. Yeterli veya yetersiz de olsa biz çalışmak ve islam menziline hedeften şaşmadan ulaşmak için bütün gücümüzle çalışmalıyız. Ülkemin o kadar çok düşmanı varki saymaya kalksak saymakla bitmez. Peki düşmanlar var gücü ile saldırırken bizler ne yapıyoruz ? Mevcut iktidara güvenmek,herşeyi basiretsiz yöneticilere bırakmak,ölmek veya..

  • img

    Haydi Suriye'yi Satalım

    • 14 Haziran 2016 16:06

    HAYDİ SURİYE’Yİ SATALIM Haydi Suriye’yi satalım ! Dernekler vakıflar açalım Suriye’yi satmak için. Türkiyenin 81 ilini tek tek dolaşalım. Yardımlar toplayalım. Oturanlarla beraber bizde oturalım. Haber sitelerimizde herkes bizi koşar görsün. Haydi Suriye’yi satalım. 30 kişilik cemaatlerle oturup kalkalım. Büyük bir iş yapalım, 30 kişilik cemaati 30 bin kişi gibi fotoğraflayalım. Haydi Suriye’yi satalım herkes 30 kişilik cemaati 30 bin kişi zannetsin.  Haydi Suriye’yi satalım, 3-5 bin kişiye iftar verelim herkes yemeğini yesin otursun. Aman sakın koşanları konuşmayalım. Suriye’de ..

  • img

    Yiğitleri unutmayalım !

    • 04 Haziran 2016 18:59

    Yiğitleri unutmayalım ! Onları nöbet tutarken,havan ve tank atışlarına rağmen geri çekilmeyen, hazır çorba ve makarna ile yarı aç yarı tok cihad eden,kamuflaj yerine gönderdiğimiz ikinci el elbiseleri giyen, güç versin diye çayı bol şekerli içen, yıllarca dinini öğrenememiş olmanın hüznü ile namaza dört eller sarılan,fitne ve dedikodulara rağmen yutkunan, bombalar yanımıza düşerken "yine tuturamadılar abi" diye cesaret gösteren,ellerinde keleş ve bir miktar havan ile tanklar,toplar ve uçaklara direnen yiğitler tanıdım ben. Suriye'nin her cephesinde ayrı ayrı destanlar ..

  • img

    Her ayrılık bir başlangıç

    • 11 Mayıs 2016 21:58

    2012 yılının ortasından itibaren imkan buldukça Suriye'ye müslüman kardeşlerimizin durumunu yerinde görmek, seslerini duyurmasına yardımcı olmak ve gerçek ihtiyaç sahiplerinin sesi olabilmek için ilk yolculuğuma çıkmıştım. O zaman 3. çocuğum Ömer Ali doğmamış,Fatima Zeynep ise daha 1.5 aylık idi. Eşim büyük bir sabır örneği göstererek ateş hattına çok razı olmasa da gözü yaşlı beni yolcu etmişti. O günden sonra bugüne kadar defalarca Suriye'ye gittim. Bazen mücahidlerle beraber tv'de kurtlar vadisi izleyecek kadar keyifli bir ortamım,bazen ise havan toplarının yanıma düşmesi ile be..

  • img

    Rusya'nın müdahalesi ne anlama geliyor ?

    • 05 Ekim 2015 19:23

    Geçtiğimiz günlerde Rusya uçaklarının Esed rejimi ile Muhaliflerin arasında devam eden savaşta daha aktif rol almasıyla savaşın seyri biraz daha farklı bir boyuta taşındı. Aslında Rusya'nın meşruiyetini yitirmiş Suriye rejimine verdiği askeri,siyasi ve ekonomik yardımlar herkes tarafından biliniyordu.Peki ne değişti de rejime verdiği desteği açıkça ifade etmeye başladı. Rusya'nın çarlık döneminden bu yana en büyük amacı sıcak denizlere inme politikasıdır. Rusya,SSCB dağılmadan önce küresel anlamda çok ciddi bir aktör olduğu kaçınılmazdır. Doğalgaz ve petrol rezervlerini elinde..

  • img

    O eski günlere ne oldu

    • 07 Mayıs 2015 07:54

    Yıllardır genç yaşlı herkesin dilinde "ah nerede o eski günler" serzenişini duyarız. Hatta ben bile kullandım bu sözcükleri. Peki ne vardı bu eski günlerde de biz böyle özler olduk. Eski günlerde bu ülke birbirine daha çok kenetlenmişti. Daha çok derdimiz vardı. Daha çok insani değerlerimiz vardı.Merhamet vardı,hüzün vardı,duygu vardı. Belkide en önemlisi karşılıksız sevgi vardı. Hiçbir çıkarı olmadan birbirlerini seven insanlar vardı. Kucağında çocuğu olan bir anne-baba,hastaneden çıkan bir genç,yürümekte zorlanan bir yaşlı,hanımını tek kişilik koltuğa oturttuğunda ayakta kala..

  • img

    Türkmen Dağı Düşerken

    • 22 Nisan 2015 20:43

    Uzun bir süre bu konuda yazmak istediğim halde yazamamıştım. Belki Türkmenler'in bana kızacağı için,belki de acı gerçeği görmek istemediğim içindi. Fakat mızrak çuvala sığmamaya başladı. Bu yazıdan başta kendim olmak üzere başta bütün Türkmenler,sonrasında ise Türkiye devleti yetkilileri sonuna kadar kendimize pay çıkarmalıyız. Din,vatan,namus ve özgürlüğü için yola çıkan Suriye halkı önce Allah'a,sonra Türkiye devletine güvendiler. Allah azze ve celle hiç bir zaman kendisine inanan ve güvenenleri gayr-i Müslim bile olsa yalnız bırakmadı. Fakat benim devletim maalesef başta Türkmenl..

  • img

    İran'ın vahdet maskesi

    • 10 Nisan 2015 16:49

    Uzun zamandır husi teröristlerin işgali ve terör eylemleri ile mücadele eden Yemen Halkı'na Arap ülkeleri yardım etmeye başladı.İran ve Lübnan hizbullahı tarafından desteklenen husi teröristler Yemen'de birçok devlet binasını işgal etmişti. Halkın ve Yemen Hükümeti'nin husilere karşı çok ciddi direniş gösterememiş olması halkın husileri desteklediği veya korktuğu söylemlerine yol açmıştı. Fakat durum bundan çok daha farklıydı. Yemen'de medyaya çok fazla yansımasa da uzun yıllardır bölgede etkinliğini sürdüren El-Kâide'nin son zamanlarda etkinliğini artırması hem şii itt..

  • img

    Bir zalimden diğer zalime sığınmak

    • 12 Ocak 2015 10:41

    Büyük şeytan ABD yıllardır Suriye de görmezden geldiği katliamları durdurmak için hiçbir somut adım atmadı. ABD’nin Suriye rejimine müdahale etmesi,ezeli rakibi Rusya-Çin ortaklığına zarar verecek hem de müslümanların lehine bir iş yapmış olacaktı. Ayrıca ABD’nin Suriye’de ilgisini çekecek çok ciddi bir çıkarı da yoktu. Hem gizli dostu İran ile karşı karşıya gelmek istemezdi. Zira İran tarih boyunca sürekli Müslüman ülkeler ile uğraşırken neden bugün gayri Müslim bir ülke ile uğraşsın. İçeride açıktan destek verdiği yerel taşeron gruplar ve işbirlikçileri üzerinden,uzun sürecek Suriye savaş..

Gündem
PKK iki MİT'çiyi kaçırdı mı?
Türkiye
Diyanet İşleri Başkanlığında devir teslim töreni
Dünya
ABD'den PKK'ya 120 TIR silah daha!

Hava Durumu

28°
Detaylı Hava Raporu