İşte Reyhanlı'daki Provakasyonun Perde Arkası !

İşte Reyhanlı'daki Provakasyonun Perde Arkası !


Haber Seyret önemli bir başarıya imza atarak Reyhanlı'da oynanan oyunun bir parçası olan, özellikle Türkiye'deki Esad yanlıları tarafından sık sık paylaşılan video çekiminin şifrelerini çözdü.

AÇIKLAMAYI OKUMADAN SEYRETMEYİN!

Video Türkiye'deki Esadçıların Youtube'de açtıkları Beşşar Esad sayfasından alınmıştır.

Kaynak link: http://www.youtube.com/watch?v=BE9R1h...

En başından şunu söyleyelim. Videoyu çeken ve çekenin etrafında toplanan grup Reyhanlı'da oynanan oyunun bir parçası. Videoyu izlediğinizde bunu siz de farkedeceksiniz.

Senaryo önceden hazırlanmış. Reyhanlı'da bombalar patlatılacak, patlamadan hemen sonra halkı sokağa dökmek için herşey yapılacak.

Ne kadar haklı olduğumuzu görmeniz için videoyu tekrar tekrar izlemenizi rica ediyoruz. Haber Seyret olarak tespitlerimizi ve sorularımızı madde madde sıralıyoruz.

1- İlk izleyişte doğal bir durumun olmadığı ortada. Halkı isyana teşvik etmek için toplanan samimiyetsiz 15-20 kişilik grup kendilerine verilen rolü çokta iyi oynayamıyor.

2- 00:03 saniyede Kadraja giren şahsın elinde kayış var. Elinde kayış olan biri kavgaya gidiyordur. 43 kişinin öldüğü patlamada kimi dövmeyi düşünüyor?

3- 00:38 de görüntüye takılan şahıs yüzünü neden maskeyle gizliyor.

4- Patlamadan hemen bir kaç dakika sonra daha neyin ne olduğu belli değilken toplanan grup neden hemen Erdoğan'ı protestoya başladı.

5- Biraz önce kameraya "çekme" diyen kırmızı gömlekli şahıs daha sonra gruba katılarak "hükumet istifa" diye slogan atıyor.

6- Uzaktan kumandalı grup yaralılara yardım etmek yerine Hükumeti istifaya çağırıyor, Erdoğan'a ağza alınmayacak sözler söylüyor. Böyle bir hengamede ilk önce yapılması gereken şey insanları kurtarmak değil midir?

7- Kalabalık önce kamerayı engelliyor ama daha sonra kendi peşine takıp "bak bak şunu da çek" diyor.

8- Tespitlerimizden en önemlisi şu: Gruptan ayrı olan kişiler can havliyle yaralıları kurtarmaya çalışırken, olay yerine doğru yürüyen ve "hükumet istifa" diye slogan atanlara şaşkın şaşkın "ne oluyor" diye bakıyorlar. Bu kısmı dikkatle incelemenizi tavsiye ediyoruz.

9- Video Esed'i destekleyen ulusalcı çevreler tarafından her yere yayılmış durumda. Bu ayrıntı kafası karışık Ulusalcı Şebbiha bir örgüt yapılanmasıyla karşı karşıya olduğumuzu gösteriyor.

10- Erdoğan'a ağza alınmayacak kadar kötü küfürler edenlerin yüzü çekim yapan kişi tarafından özellikle gösterilmiyor. Küfürlü kısımları da yayınlamak zorunda kaldık. Özür dileriz.

11- Elimizde başka videolar da var. Bu videolarda da aynı kişiler hep ön planda.

Kafalara takılan pek çok soru işaretleri var. Biz videoda gözümüze ilişen önemli olan kısımları sıraladık. Siz de izleyin ve kendiniz karar verin.

Not: Buradan sorumluluk mevkinde bulunan yetkililere sesleniyoruz. Görüntülerde halkı provoke etmeye çalışan şahıslar mutlaka sorgulanmalı. Sorgulama neticesinde Reyhanlı'yı kana bulayan karanlık ellerin ortaya çıkacağına inanıyoruz.

Haber Seyret

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Habere 14 Yorum Yapılmış

  • Vatandaş

    19 Mayıs 2013 10:47

    Cevap Ver

    Erdoğan sizin oylarınızla mı geldi ki sizin oylarınızla gitsin.

  • noname

    16 Mayıs 2013 05:33

    Cevap Ver

    Bunlar da oyunun bir parçası, orada canlar gitmiş adamlar olayın sıcağı sıcağına protesto ediyorlar ilginç, elbette protesto yapılır ama daha dakikalar önce olmuş olayın hemen ardından sanki olacakları biliyorlarmış gibi rollerini oynuyorlar. Bunun iyice araştırılması lazım altında kimler var kimlerle dirsek temasındalar ortaya çıkartılması lazım...

  • Begüm Kazan

    15 Mayıs 2013 10:04

    Cevap Ver

    senelerce esad pisligi pkk yi besledigimi iftira..kamp yeri verip kamplarda egittikleri teröristler ile ülkemizde binlerin insani öldürüp sehit etmeleridemi iftira...bebek katili öcalan in senelerce sam da yasadigimi iftira..partizanlik gözünüzü öylesine kör etmiski bunun ülke meselesi oldugunun bile farkinda degilsiniz..iran in pkk yi destekledigidemi iftira..sii lerin sünni müslümanlari yüzyillarca nasil öldürdüklerini arastirin..hangisi sii devleti hiristiyanlarla savasti oturun düsünün..Allaha iftira atarak hasa esadi ilahlastiran insanlarmi dogru söylüyor Allah rizasi icin 2 dk ellerinizi kafanizin arasina alin düsünün..neye destek verdiginizi düsünün..

  • Mesut Timur

    15 Mayıs 2013 10:00

    Cevap Ver

    ayrıca kemal kıliçdar oğlu ertesi gün reyhanlıya gidiyor ve tayıp erdoğanın amerika ziyareti öncesi patlama gerçekleşiyor yani bunun şebbihaların planladığı apaçık biz bunun farkındayız allah yakında hepsinin cezasını verecek beşşerr deden itte yakında ayaklar altına alınacak ....

  • Muhammed Zahid Memiç

    15 Mayıs 2013 09:58

    Cevap Ver

    Arkadaşlar, gardaşlar kendini vatanını milletini evlatlarını düşünen yazarak konuşarak vatan kurtarmayı bırakıp eline bir Kur'ân alıp okusun, okusun ve okusun..
    Hüküm çıkarmak için değil Rab bize ne söylüyor anlamak için okusun, düşünsün ve yaşasın..
    Herkes kendine göre öyle haklı ki kimse kimseyi takmıyor herkes kendi kafasındakine inandırmaya çalışıyor..
    Peki ya kim doğru söylüyor?!..
    Kim en istikametli bakışa sahip?!..
    Tabiki de Kur'ân ile hemhâl olan kimse o..!
    Kur'ân ile sünnet ile hemhâl olmayan bir kafa kafasını birilerinin cebinde bırakmıştır, bu izini it izinden ayıramadığı gibi fitneye de alet olur tüketir tükenir ziyan olur gider.
    Allah'ın ipine ey müslüman, aklını egonu putlaştırmayı bırakıp Allah'ın ipine tutun..!

  • Erdnc Iskndr Ilgun

    15 Mayıs 2013 09:57

    Cevap Ver

    Tamamen turkiyeyi savasa girmek için zorluyorlar hedef bundan bir kaos yaratip tayyip erdogani yikmak ve bunun icinde esad yanlisi ,ergenokoncusu,chp mhp si hepsi var..bu arada basbakaninda hersey den haberdar oldugunu çok saglam istihbarati ve çok sasirtici analiz yapma yetenegi oldugunu ve. En onemliside basbakanin çok sabirli biri oldugunu ne olursa olsun hic kimse tarafindan gallant gelmicegini unutuyor EZIKLER..

  • Abdurrahman Hacımelek

    15 Mayıs 2013 09:34

    Cevap Ver

    tebrikler haberseyret.

  • Hasan Alibaş

    15 Mayıs 2013 09:34

    Cevap Ver

    Ne kadar ilginç, küçük bir ilçede birilerinin yanında bomba patlıyor da bu şefersizlerin hiçbirinin eşi, dostu, akrabası yokmuymuş hiç orada? Normal bir İNSAN acaba falanca dostuma birşey oldumu diye telaşlanmaz mı? 3 dk içinde böyle bir endişeye düşmeden hemen hükümet istifa diye anırmaya başlamak da neyin nesi...

  • Fatma Esma