RTÜK'ten iddialara yalanlama

RTÜK'ten iddialara yalanlama


Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Zaman ve Bugün gazetelerine yönelik bir ambargonun söz konusu olmadığını, iddiaların hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

RTÜK'ten iddialara yalanlama-Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Zaman ve Bugün gazetelerine yönelik bir ambargonun söz konusu olmadığını, iddiaların hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirdi.
ANKARA (A.A) - 04.01.2014 - Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'ndan (RTÜK) yapılan yazılı açıklamada, bazı internet sitelerinde "RTÜK'ten o iki gazeteye ambargo" başlığıyla haberlerin yayınlandığı ve bu haberin güvenilir olmayan kaynaklarca maksatlı olarak servis edildiği belirtildi."Zaman ve Bugün gazetelerinin kuruma alımına izin verilmediği" yönündeki haberlerin hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığı vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi:"Radyo ve Televizyon Üst Kurulunu, ülke gündemindeki malum tartışmanın içine çekmeye çalışan bazı kişilerce servis edilen bu bilgi, tamamen gerçek dışıdır. Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, görsel-işitsel medya sektöründe düzenleyici otorite olarak görev yapan bağımsız bir otoritedir ve medya kuruluşlarına yönelik bir ambargo uygulaması söz konusu değildir. Üst Kurul kurumsal olarak elektronik medya takip hizmeti almakta olduğundan, Üst Kurul üyeleri dışında, teşkilat birimlerine gazete alımı yapılmamaktadır. Kurum tarafından Üst Kurul üyelerine alınan gazeteler arasında Bugün ve Zaman gazeteleri bulunmaktadır."

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Gündem
CHP gençlik kolları Beşiktaş'taki saldırıyla böyle dalga geçti
Türkiye
Turizm köyü Türk lirasına sahip çıkıyor
Dünya
Kahire'de bombalı saldırı: 6 polis öldü

Hava Durumu

10°
Detaylı Hava Raporu