Rus devlet kanalı CHP'yi kaynak gösterdi

Rus devlet kanalı CHP'yi kaynak gösterdi

  • 14 Aralık 2015 16:34


Rusya devlet kanalı, CHP'li milletvekili Eren Erdem'i kaynak göstererek, Türkiye'nin DAEŞ'e Sarin gazı verdiğini savundu.

Suriye'de 2013 yılında kullanılan sarin gazının Türkiye'den DAEŞ'e gönderildiği yönündeki iddialar; Türkiye ile Rusya arasındaki uçak düşürme geriliminden sonra yeniden gündeme geldi.

Rusya devlet kanalı Russia Today, daha önce yalanlanan sarin gazı iddialarını bir kez daha gündeme getirerek, kaynak olarak da CHP'li milletvekilini verdi.

CHP Milletvekili Eren Erdem ile bir röportaj yapan kanal, "Türk Milletvekili: Sarin gazı Türkiye'den kaçak yollarla DAEŞ'e gönderildi" başlığını kullandı.

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Habere 2 Yorum Yapılmış

Gündem
HDP'den 'Adalet Yürüyüşü' açıklaması
Türkiye
"Öksüz'ün serbest bırakılması" zanlılarından 2'si "ByLock"çu
Dünya
Almanya'da emekliler yoksullaşacak

Hava Durumu

23°
Detaylı Hava Raporu