Yanlış antibiyotik ölümle sonuçlandı

Yanlış antibiyotik ölümle sonuçlandı


Çankırı'da antibiyotik içtikten sonra fenalaşan ve 5 gündür hastanede tedavi gören üniversite öğrencisinin beyin ölümü gerçekleşti.

 Çankırı'da antibiyotik içtikten sonra fenalaşan ve 5 gündür hastanede tedavi gören üniversite öğrencisinin beyin ölümü gerçekleşti.

 Çankırı Karatekin Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Muhasebe Bölümü 2. sınıf öğrencisi Derya Yücekaya (25), 20 Kasım Cuma günü dişinin ağrıması üzerine antibiyotik içti. Bir süre sonra fenalaşan Yücekaya, ev arkadaşının haber vermesi üzerine 112 Acil Servis ekiplerince Çankırı Devlet Hastanesine kaldırıldı.

 Hastanenin yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan Yücekaya'nın, tüm müdahalelere rağmen beyin ölümü gerçekleşti. 

 Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğrenci Konseyi Başkanı Adnan Taha Tuğrul, doktorlardan aldıkları bilgiye göre, antibiyotiğin içerisinde penisilin maddesi bulunduğunu, arkadaşlarının penisilin maddesine alerjisi olduğu için vücudunun reaksiyon verdiğini anlattı.

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Gündem
FETÖ'nün darbe planlayıcıları hakim karşısında
Türkiye
15 Temmuz gazileri 'hain darbe girişimi'ni anlattı
Dünya
İngiltere terör tehdit seviyesini en yüksek basamağa çıkardı

Hava Durumu

17°
Detaylı Hava Raporu