Rus kanalı Türkiye'yi suçlamaya çalışırken rezil oldu

Rus kanalı Türkiye'yi suçlamaya çalışırken rezil oldu


Rus savaş uçağının ihlal sonrasında düşürülmesinin Rusya tarafından yapılan suçlamalar ülke basınında geniş yer buluyor. Türkiye ile DAEŞ'in arasındaki sözde ortaklığı kanıtlamaya çalışan Putin'e yakın Russia Today, kullandığı fotoğrafla skandal bir habere imza attı.

Rusya tarafından Türkiye'ye yapılan suçlamalara ülke medyasında geniş yer ayrılıyor. Türkiye ile DAEŞ'in arasındaki sözde alışverişi kanıtlamaya çalışan Russia Today skandal bir habere imza attı.

Rus devlet TV'sinin desteklediği Putin'e bağlı bir yayın organı olan Russia Today, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan'ın fotoğrafını petrol ticaretine belge olarak gösterdi.

IŞİD dediği Aksaray'daki lokantacılar

Haber7'de yer alan habere göre, "Ankara'nın IŞİD'le petrol ticareti" başlığıyla duyurulan haberde yer alan fotoğrafta, Bilal Erdoğan'ın yanındaki kişiler Aksaray'da lokanta işleten Hataylı iki kardeş olan İsmail Kember ile Ali Kember. O fotoğrafı sosyal medya hesaplarında paylaşan bazı Türk vatandaşları da Rusların haberinde referans oldu.

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.
Gündem
Türkiye'yi itham etmelerinin nedeni Suriye'deki oyunu bozmamız
Türkiye
Havuzda elektrik akımına kapılan 5 kişi hayatını kaybetti
Dünya
Almanlardan zaman ayarlı skandal

Hava Durumu

23°
Detaylı Hava Raporu