Kılıçdaroğlu'ndan rezidans hakkında açıklama

Kılıçdaroğlu'ndan rezidans hakkında açıklama


Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, kızına haram yememesini, kul hakkı yememesini öğrettiğini belirterek, "Alın teriyle kazandılar, kul hakkı yemediler, hırsızlık yapmadılar. Onlarla her zaman övünç duyuyorum" dedi.

"Hepsi onurlu, pırıl pırıl insanlar"

İftar programının ardından, bir gazetecinin "Kızınıza yönelik iddialara ilişkin neler söyleyeceksiniz?" sorusu üzerine Kılıçdaroğlu, şunları kaydetti: "Kızıma haram yememesini öğrettim. Kul hakkı yememesini öğrettim.
Onlar bunu gayet iyi biliyorlar. Hepsi onurlular, pırıl pırıl insanlar. Onlarla gurur duyuyorum, onur duyuyorum. Onlar alın teriyle kazandılar. Kul hakkı yemediler, hırsızlık yapmadılar. Onları seviyorum. Onlarla her zaman övünç duyuyorum."

İşte o açıklamalar;

 

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Habere 10 Yorum Yapılmış

  • yorumcu

    11 Temmuz 2015 22:36

    Cevap Ver

    tam da koalisyon arefesinde bu tartışmanın başlaması manidar değil mi?

  • Mustafa deniz

    11 Temmuz 2015 19:26

    Cevap Ver

    Kilicdaroglu ufak at civcivler de yesin.Sİzlerin ne haramkör olduğunu herkes biliyor

  • kann

    11 Temmuz 2015 12:45

    Cevap Ver

    BENDE 30 YIL DEVLET MEMURLUĞU YAPTIM.EMEKLİYİM FAKAT DÖRT DÖRTLÜK BİR DAİREM BİLE OLMADI.KE-MAL

  • em

    11 Temmuz 2015 12:44

    Cevap Ver

    ne var bunda canım milyon dolarlık mülk ler alın teri göz emeği benimkiler helal tayyibinkiler haram benim çocuklar iyi tayyibin cocukları kötü bana oy veren chp liler adam tayyibe oy verenler saf

  • keno

    11 Temmuz 2015 12:42

    Cevap Ver

    ne var bunda canım milyon dolarlık mülk ler alın teri göz emeği benimkiler helal tayyibinkiler haram benim çocuklar iyi tayyibin cocukları kötü bana oy veren chp liler adam tayyibe oy verenler saf

  • memo

    11 Temmuz 2015 12:41

    Cevap Ver

    bunlardan ne köy nede kasaba olur.

  • batu

    11 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Ak partiye elinde içi boş dosyalarla darbeler şartları olgunlaştıracak palavralara yolsuzluk paranoyalarına sarılacağına çevresindekilere iyi örnek olsaymış. Chpli belediyeleri geçtik kızı malı götürmüş. Ben memurdum diyor. Memur bu kadar rezidansı nasıl alır. Şimdi anlaşılıyor. başında olduğu kurumu nasıl batırabilmiş...

  • yunus

    11 Temmuz 2015 12:39

    Cevap Ver

    yani diyorsun ki önemli olan yolsuzluk değil, kimin yaptığı. herkes önce kapısının önünü temizleyecek. akp nin yaptığı yolsuzluk ne chp lilerin nede diğerlerinin yaptığı yolsuzluğu haklı göstermez.

  • murat

    11 Temmuz 2015 12:39

    Cevap Ver

    1 yaşında ki torununu da sigortalı yaptıklarında aynı şeyi demişti birde üstüne bu torunumumu sevmeme engel değil gibi saçma birşey daha soylemişti. anliceniz surekli sallamasyon,atmasyon. birde tertemiz pırıl pırıl, kul hakkını öğrettim demleri yok mu! insan bilmediği şeyi nasıl öğretir inanılmaz yani neyse uzar gider cidye almaya gerek yok

  • ercan