Sırrı Süreyya canlı yayında terör estirdi: Konuşma lan

Sırrı Süreyya canlı yayında terör estirdi: Konuşma lan


PKK ve HDP'nin seçmene sahada baskı yaptığı ve tehditle oy istediğinin tartışıldığı programa telefonla bağlanan HDP Milletvekili Sırrı Süreyya Önder, AK Parti'li Bülent Gedikli'ye "Sus ulan sus" dedi. Önder, telefonla konuk olduğu ekranda terör estirince Haber Türk TV programcısı Yavuz Semerci yayını keserek reklama gitti.

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Habere 13 Yorum Yapılmış

  • Ülkü Neferi !

    05 Haziran 2015 10:05

    Cevap Ver

    Bunların ikiside haindir ! Oylar MHP ye !!!

  • eyp

    25 Mayıs 2015 14:54

    Cevap Ver

    Lan sırrı adam ol .

  • sucu kuru

    25 Mayıs 2015 14:30

    Cevap Ver

    Neden sorulara cevap verilmedi ?

  • poyraz reis

    25 Mayıs 2015 13:31

    Cevap Ver

    yiyin birbirinizi şerefsizler.....devletin basına devlet gelecek...CcC

  • Cemal

    25 Mayıs 2015 13:17

    Cevap Ver

    Türkçe en fazla bu kadar biliyor abileri kusuruna bakmayın :) Bide provakasyon sırasında dozerin altına yatar... Başka da bir mahareti yok :)

  • asıl sen kimsin lan!

    25 Mayıs 2015 13:04

    Cevap Ver

    dangalağa bak hele güya milletvekili olacak bide lanlı lunlu konuşuyor artis

  • vatan

    25 Mayıs 2015 13:04

    Cevap Ver

    klasik HDP'li cevap veremediği yerde tehdit eder küfreder hakaret eder

  • söylemez

    25 Mayıs 2015 13:03

    Cevap Ver

    Haber seyret hakaretler sana olsa sen nederdin ?

  • SİDAR

    25 Mayıs 2015 13:02

    Cevap Ver

    Bunu söyleyen sizmisiniz Herşey annani algitle başladi Adam orda uc soru sormuş Akpli yine kivirma taktikleri uygilamiş camur at izi kalsin adam kanit istemiş yox Tabi Sırrıda hakli sinirlenmiş Akp Hakkari valiliginin zorunlu mitinge katilimi istemesi katilmamalari halinde haklarinda işlem yapilacagini duyurmuş ayni şekilde Patnosta jandarma komutanliginin butun muharlari cagirip HDP hakinda boş kagida imza atmalari sonra biz doldururuz demesi vs bunlari niye yayinlamiyorsunuz

  • MUSTAFA