Demirtaş'ın abisi dağda insanlık onurunu koruyormuş!

Demirtaş'ın abisi dağda insanlık onurunu koruyormuş!


HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, dün akşam Star TV’de canlı yayında konuştu.

İNSANLIK ONURUNU KORUYOR

Demirtaş, kardeşi Nurettin Demirtaş’la ilgili olarak "Senin bir kardeşin var. Ne iş yapıyor? Mesleği ne?" diye soran Başbakan Yardımcısı Yalçın Akdoğan’a, "Ağabeyimi soruyor, çok meraktaysa söyleyeyim: Kendilerinin silah gönderdiği IŞİD'e karşı insanlık onurunu koruyor. Ailem belediyelerimizden ihale almışsa, çalmışsa çırpmışsa sorsunlar ama aileleri seçim işlerine karıştırmak doğru değil" cevabını verdi.

Demirtaş’ın açıklamalarından satır başları şöyle:

ALTIN KAPLAMALI FISTIKLAR YİYORLAR

Küçük kızım Dılda çok şikayetçi, "Oyum olsa vermezdim, sonra gidiyorsun" diyor. AKP bir korku ve kaygı ülkesi yarattı. Sürekli kızgınlar. Sürekli öfkeliler. Ağızlarından, gözlerinden şimşekler fışkırıyor. Altın kaplama fıstıklar yiyorlar herhalde ki, onların çerezleri bu kadar tutuyor.

BAŞKA PARTİDE BEN, BEN OLAMAM

Türkiye tek kimlikli değil. Tek inançlı değil. Ben bu partide doğdum, ölene kadar da bu partide kalacağım. Başka partide olsaydım şu anda saçmalıyor olurdum. Doğru şeyler söylüyorsam, HDP sayesinde. Başka partide ben, ben olamam.

BARAJI AŞAMAZSAK İSTİFA EDERİZ

AKP'ye bir puan oy arttırmaya çalışmaktansa HDP'yi baraj altında bırakıp bedavadan %9'luk milletvekili kazanmak daha karlı geliyor. AKP sürekli düşüşte. Bir puan oy arttıramazlar. Ama HDP bir puan eksikte olursa, 60-70 milletvekiliğini bedavadan alacaklar. AKP'ye oy verin diyemiyorlar, HDP'ye oy vermeyin diyorlar. Oy isteyebilecekleri bir şeyleri yok. %10 barajını aşamazsak sebebi programımızın kötü olması, sorumlusu da halk değil, biz eş başkanlar oluruz. İstifa ederiz.

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Habere 24 Yorum Yapılmış

  • ilkeli

    25 Mayıs 2015 12:41

    Cevap Ver

    Kardeşim türkiye kime silah sattı diye soracagimiza pkk kimden silah aliyorda kime silah sıkıyor onu soralım sevgili kürt kardeşlerime ve arkadaşlarıma bunu üzerine kafa yorsunlar bu ülkenin enerji sini calmasin hic kimse hic kimseyede faydasi olmaz herkes kendi duruşunu sorgulasin ve yargılansın sevgili kardeşlerime bir sey söylemek isterim silahla savasacaksaniz bu ülkeyi kurtarmak için savasalim bu ulke hepimizin onuru ve gururu

  • emre can

    25 Mayıs 2015 09:52

    Cevap Ver

    Madem yok sen neden alıpta gitmiyon

  • Mehmet Şahin

    25 Mayıs 2015 09:50

    Cevap Ver

    15 gün önceki cevap, "Irakta iş adamı" idi, bugün "İşide karşı savaşıyor", 15 gün sonraki cevap acaba ne olacak?

  • sorgun

    25 Mayıs 2015 09:49

    Cevap Ver

    eyyyyyyyyyyyyyyy türk milleti hdp nin mitinglerinde neden türk bayrağı yok onu sorgulayın !!!!!...

  • turkmen

    25 Mayıs 2015 09:48

    Cevap Ver

    dogru diyorsunuz siyonist ulkeler bazi insanlari kullana bilir peki adanadaki tirlar ve onlar gibi binlerceleri durmadan suriyeye isid ve nusraya tc nin miti tarafindan gonderilyor buna ne diyeceksiniz iskenderuna gelen gemiler zirhli araclar ve tanklar kim onlari suriyeye tasidi ey allahtan korkmaz emevi musluman gorunumlu mahluk

  • ergün

    25 Mayıs 2015 09:47

    Cevap Ver

    dağda ufacık masum çocuklara bombalı silahlı eğitim verip, kürdün türkün üstüne ölüm kusmaya salıyorsunuz. hdp sen hangi yüzle barıştan bahsediyorsun? başta genelbaşkan selahattinin abisi, yolda mehmetçiği görse ateş edip şehit edecek kapasitede bir insan. siz hangi yüzle oy istiyorsunuz? sizler kürt olamazsınız hiçbiriniz kürtçe bilmiyor ermeni taşnakçısınız eminim

  • ahmet 35

    25 Mayıs 2015 09:47

    Cevap Ver

    selattin demir tas basiniza geleceklerden habersiz israil ve ingiliz amerika almanya ve ermenilerin oyununa geliyorsunuz sozde amerika ussu olacak olan kerkukde israilin iki vatani olacagindan haberin yok israil neden kobaniyi korudu saniyorsun neden cunku akdenize inis yolunu acak sora ne mi olacak filisdine yaptiklarini size yapacak israil yol yakinken donun yanlisdan sana fayda varsa turklerden var biz turkler kurtler etle tirnak gibi olduk biran once don yanlisdan israilin canagini tutma sora isiisden gecdim biz ettik siz etmeyin deme kardesin kandile neye gittigini herkes biliyor sizin amaciniz ermeni ailenizin intikamini almak hem kurtlerden hem turklerden kurt kardeslerim de uyanmadi uyanirsa size doguyu dar eder haberiniz olaonalarida kullanmayi burakin artik cahil nasilsa kandirirz devri bitti turkuyenin heryerinde okuyan nesil cogaldi adam olunda ulkemize sahip cikin yeter

  • tarafsız

    25 Mayıs 2015 09:45

    Cevap Ver

    BEN NE HDP,LİYİM NEDE AKP,Lİ.33 ASKERİMİZİ KATLETME EMRİNİ VEREN ŞEMDİN SAKIKMI NEDİR ONUN KARDEŞİNİ AKP,YE ÜYE YAPILMASINA NE DERSİNİZ BEYLER.BENCE ALDATMACA VE ÜZÜCÜ.

  • azadi

    25 Mayıs 2015 09:44

    Cevap Ver

    Senin demokrasi anlayışın; molotof, bomba, kurşun, ateş, yaralama, öldürme, kaçırma, devlete isyan, insanlara şantaj, tehdit...vs. Böyle olacaksa demokrasi olmasın. Kimi kandırıyorsun, herkesi kendin gibi mi zannediyorsun? İşiniz gücünüz yabancı istihbarat servislerine taşeronluk yani uşaklık yapmak.

  • HeeDEPEli

    25 Mayıs 2015 09:44

    Cevap Ver

    yalçın akdoğan 7 haziran akşamı yüzündeki o ifadeyi o kadar görmek isterim ki...izle ve gör...HDP %15 EN AZ...İZMİRE BAK SONRA KARAR VERİN...

Gündem
3 komutan DAEŞ'den ayrılıp muhaliflere katıldı
Türkiye
Düğünde dolara izin yok
Dünya
Suriyeliler de dolara karşı harekete geçti

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu