Esad vurdu, IŞİD kuşattı!

Esad vurdu, IŞİD kuşattı!


Suriye'de rejime bağlı güçler, Halep'i bombaladı.

Suriye’nin Halep iline bağlı Münbiç ilçesinde rejimin savaş uçakları sivil yerleşim yerlerini bombardımana tuttu.

 

Dün öğle saatlerinde, savaş uçaklarının Münbiç kent merkezinde iki noktayı vurduğunu bildirildi

 

Bombardımanın ardından iki noktayı da çevreleyen IŞİD mensupları, kimsenin olay yerine yaklaşmasına izin vermezken, 8 cenaze ile çok sayıda yaralının taşındığı gözlendi.

 

Bombalanan yerlerin Delle Meydanı ile kentin en büyük fırınının bulunduğu cadde olduğu belirtildi.

 

Münbiç, Fırat Nehri’nin 30 km batısında yer alıyor. 

 

Kaynak: Rudaw

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Habere 10 Yorum Yapılmış

  • desene yandık!

    17 Mayıs 2015 17:36

    Cevap Ver

    olan gene türkiyeye olacak. içerde 4 buçuk milyon suriyeli göçmene 1 milyon daha eklenecek. hani akp iktidarı suriyeye girip emevi camiinde namaz kıalcaktı. türkiye suriyeye gireceğine , suriye komple türkiyeye girdi.

  • Allahım sen koru

    17 Mayıs 2015 17:36

    Cevap Ver

    bu adamların ne yapacağı belli olmaz.. hırsızlığı unutturmak için savaş çıkarabilirler.. sen koru ya rabbim..

  • selahattin,

    17 Mayıs 2015 17:36

    Cevap Ver

    Esad'ın güçleri kaçanları sınıra sürüp oraları kontrol altına alırsa kaçanların hepsi bizde kalır. Onları ortalık düzelse de Esad almaz geriye ülkeye... Bizde en az 752=77 milyonluk bir nüfus mutlu-mesut(!!!) yaşarız... Bence bu Suriyelilere AKP liler masraf yapsınlar. Devletten partiye verdikleri paraları onlara harcasınlar. AKP oy verenler de ama bağışla, ama vergiyle onları beslesinler. Havuz medyası, yandaş yeni ihale zenginleri.. Bayağı bir rakam tutar. Böylece 21. YY postmodern Enver Paşa politikalarının bedelini de bizden çok onlar ödemiş olurlar... O çok sevdikleri ama hiçbir kıymet-i harbiyesi olmayan "kardeşlik masalları" nı da birbirlerine anlatır dururlar!

  • erhan

    17 Mayıs 2015 17:35

    Cevap Ver

    bu kadar mülteci aldık memlekete kimin ne olduğu belli değil. Taksim meydanı arapça dilenen ne olduğu belirsiz tiplerle doldu ki sadece taksim değil istanbulun her yeri her kavşağı bunlarla doldu, arabaların camlarına vurup zorla para alanlarıda dahil. belediyeler sağolsun süper çalışıyorlar beyaz masaya nereye şikayet etsende meydandaki dilencileri toplamıyorlar. memleket başıboşluğa bırakıldı. yetkililer bir an önce kendilerine gelsin 7-8 sene önceki gasp olayları gene hortlıcak bu mülteci olaylarına bir çözüm bulmazlarsa.fuhuş ve her türlü şey var bunlarda kendim şikayette bulunduğumda yetkililere bunlara bir şey yapamayız dediler. T.C vatandaşı olsa içeri alırız ama bunlar olunca anca getir götür işi yapar benzin harcarız boşuna dediler yuhhh dedim ne diyim.... memleket sahipsiz kaldı anlaşılan

  • gencay

    17 Mayıs 2015 17:34

    Cevap Ver

    rejimi beğenmeyenleri, AKP zihniyetine postalıyor. Ne de olsa bizde kişi başına gsmh 10.000 Dolar ye ye bitmez. Akaryakıtta vergi litre başına 3 TL. malın kendisi 2 TL. nede olsa derenin taşı, derenin kuşu. Saraylar hanlar hamamlar milli iradeden. Emekliye ortalama 30 lira zam idare edin artık.

  • kaşınan adam

    17 Mayıs 2015 17:34

    Cevap Ver

    Suriyenin bu günkü durumundan ABD ve batı ülkeleri kadar iktidar partisi ve dönemin Başbakanı sorumludur.Yüzbinlerce insan öldü milyonlarca insan evinden yurdundan oldu.Ama olacakları göremeyen iktidar partisinin arkasında durarak ona bütün bu olup bitenlere rağmen oy veren halkımızın suçu yokmu?Atatürkün ''Yurtta Sulh Cihanda Sulh '' sözünü elinin tersiyle bir kenara iterek o dönem arkasında görünen ABD ve batıya güvenip boyundan büyük işlere giren iktidar partisi defalarca uyarıldı.Sonuçta ABD ve batı desteği çekildi ,Halepten gelecek göçün ülkemizde oluşturacağı kaosu yaşacağız ve iktidar partisine oy vererek onların yanlış poltikalarını cezasını hep birlikte çekeceğiz. Belkide böylesi iyi olacak.Ne derler bir müsibet bin nasihattan iyidir.

  • asdas

    17 Mayıs 2015 17:33

    Cevap Ver

    akp herşeyi eline yüzüne bulaştırdı esadın gücünü tahmin edemedi küçümsedi terörist Suriyeli doldu türkiye.

  • tanju

    17 Mayıs 2015 17:33

    Cevap Ver

    Insanlar Esaddan degil ISIS dan kaciyor. Eger Esad Suriyede tekrar hakim olmaz ise yillarca mültecilerle yasamak zorunda kaliriz. Türkiyededi sosyal dengeleri sarsar bu. Türkiye akilli ise Esadla ugrasmaz tam aksine ona yardim eder.

  • soyhan

    17 Mayıs 2015 17:33

    Cevap Ver

    Bizde iş çok ağabey.İşverenlerimiz yevmiye onbeş liraya 7/24 çalışacak adam arıyor.

  • Naksi

    16 Mayıs 2015 11:33

    Cevap Ver

    Müslüman katili esed ve köpekleri isid, ALLAH CC yakinda zulmünüzü basiniza yikacaktir.

Gündem
Erdoğan'ın çağrısına Rusya Merkez Bankası'ndan yanıt.
Türkiye
Şırnak'ta terör mağduru ailelere destek
Dünya
İran'ın resmi para birimi değişiyor.

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu