Bahçeli: Genel merkezdeki mescide inmem!

Bahçeli: Genel merkezdeki mescide inmem!


MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, genel merkezlerindeki mescide neden hiç inmediğini açıkladı.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, son zamanlarda Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın Kuran ile kürsüye çıkması ve din konusunun siyasette fazlaca gündeme getirilmesine tepki gösterirken de MHP Genel Merkezi'ndeki mescide neden hiç inmediğini ilk kez açıkladı. İşte Bahçeli'nin ilginç açıklaması; “Ben orada namaz kılsam genel başkana göre herkes tavır alacak, ona  göre bir düzen oluşturulacak. Bu uygun değil. O nedenle ben namaza hep dışarı giderim” dedi.

Bu Haber Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Habere 9 Yorum Yapılmış

  • Serhat

    14 Mayıs 2015 12:08

    Cevap Ver

    Alnının secdeye değdiğinden şüphem var.Vay ülkücü hareketin başına geçene.Yazıklar olsun emeklerime.

  • Nureddin

    14 Mayıs 2015 12:06

    Cevap Ver

    DAHA INANCININ EMIRLERINDEN HABERSIZSIN,SEN INANANLAR ICIN BIR LIDER OLAMAZSIN. YONETIM KADRONUN FUHUŞ DUSKUNLUGU DE NASIL BIR KAFA YAPISININ MHPDE HAKIM OLDUGUNUN GISTERGESIDIR.

  • sercan

    14 Mayıs 2015 12:05

    Cevap Ver

    Yahu ne zaman Bahçliyi görsem hep elinde Çay bardagı...hahahahaha iktidar olup ülkeyi böylemi yönetecek??? hahahaha

  • Yusuf

    14 Mayıs 2015 12:04

    Cevap Ver

    artık evinde namaz kılsan bıraksan şu başkanlığı da düzgün biri gelse biz de MHP ye oyu versek. Sen ve çeten partiyi işgal etmeye devam ettiğiniz müddetçe %9-17 arasında gidip gelmeye mahkumsunuz. Sırf milleyetçiyiz ülkücüyüz diye ne olursa olsun mhp ye oy vermek kavmiyetçiliğin kralıdır. Lider lzm

  • HANDAN

    14 Mayıs 2015 12:01

    Cevap Ver

    Namaz kılmadaki mahsur nedir örnek olmasından neden korkuyorsum ey bahçeli? Bırak takiyyeyi...!

  • Ülküdaş

    14 Mayıs 2015 12:00

    Cevap Ver

    bırakmadınız şu ümmetciligi . beyniniz yikanmiş Türk kanı kurumuş bazılarının

  • alparaslan

    14 Mayıs 2015 11:59

    Cevap Ver

    bahçeli sen hiç sağ partilere ve sağ görüşlü cumhur başkanlarına destek vermedin sola ve solculara olan sempatin nedendir

  • batuhan

    14 Mayıs 2015 11:58

    Cevap Ver

    Başkaları belki seni takip eder ve gönülleri namaza ısınır sayın başgan.. Bundan kıymetlı ne ola .. Oku Düşün Uygula

  • AliErten

    14 Mayıs 2015 11:57

    Cevap Ver

    Bizim hareketimiz hiçbir zaman dinci olmamıştır ne demek ülkücü kardeşlerim.. Bırak abi ya bunlardan memlekete fayda gelmez iktidar olacağını bilsin CHP'nin dibinden ayrılmaz

Gündem
Karadenizli esnaf Türk lirasına sahip çıkıyor
Türkiye
Ek iş olarak başladılar, 20 tonluk üretime ulaştılar
Dünya
Haydi Müslümanlar, şimdi !!!

Hava Durumu

Detaylı Hava Raporu