Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • sadettın yildırım

    14 Aralık 2015 23:38

    Cevap Ver

    gec kalındı uyanın

  • VEYSEL AKGÜL

    14 Aralık 2015 22:06

    Cevap Ver

    DR. DEEVLET BAHÇELİNİN BIRAKMA ZAMANI GELDİ VE GEÇTİ MHP YE TAZE KAN GEREK ODA MERAL AKŞENER DİR.

  • Vahit bahar

    14 Aralık 2015 13:19

    Cevap Ver

    Sayi n Bahceli ile yürümüyor bu kervan yürüyecegide mümkün görünmüyor bu isi kendiliginden birakmasi en hayirlisi.

  • SAMİ ALACAHAN

    14 Aralık 2015 11:40

    Cevap Ver

    sinan oğan mhp yi şahlandırır.

  • nihat kilerci

    14 Aralık 2015 11:28

    Cevap Ver

    sayın bahçeli, ak parti oylarının artmasını sağladı ve istikrarlı bir yönetim dönemi başladı.. küçük olsun benim olsun egosuyla partiyi yönetiyor. MHP.nin büyümesine gerek olmadığını düşünüyor (!) ben de öyle düşünüyorum (!).......

  • ertuğ kesen

    14 Aralık 2015 01:37

    Cevap Ver

    80 milletvekilinden 40 a düşürdü ve hala o koltukta oturmak i,stiyor hayret ediyorum

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Fransa'da ortalık savaş alanında döndü. Fransa'da ortalık savaş alanında döndü. Dünya 23 Mayıs 2016 20:15
İşte Genelkurmay Karargahı'nda 15 Temmuz gecesi yaşananlar. İşte Genelkurmay Karargahı'nda 15 Temmuz gecesi yaşananlar. Gündem 23 Ağustos 2016 13:29
Yeni doğan bebekler hakkında hiç bilmedikleriniz Yeni doğan bebekler hakkında hiç bilmedikleriniz Yaşam 08 Nisan 2013 17:08
Uzay ve mekik Uzay ve mekik Bilim ve Teknoloji 20 Kasım 2014 13:18
Hayvanların inşa ettiği mucizevi yapılar! Hayvanların inşa ettiği mucizevi yapılar! Belgesel 28 Haziran 2016 19:07
40 Kalibrelik mermi ile bakın ne yaptı 40 Kalibrelik mermi ile bakın ne yaptı Bilim ve Teknoloji 25 Mayıs 2016 14:51
Kadın işçilerin sıcakla imtihanı Kadın işçilerin sıcakla imtihanı Gündem 29 Ağustos 2013 08:45 Hava sıcaklığının güneşte 41 dereceyi bulduğu Şanlıurfa’da, karayollarında çalışan bayan işçiler zor zamanlar geçiriyor.
İşte  Hedef Alınan  TÜRGEV Yurtları İşte Hedef Alınan TÜRGEV Yurtları Medya 22 Şubat 2014 10:57 Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın “TÜRGEV’den dolaşıp bana gelmek istiyorlar” ifadeleri ile özetlediği operasyonda hedef alınan vakfın, bin 600’den fazla öğrenciye kucak açan, İstanbul’dan Artvin’e kadar geniş bir alanda faaliyet gösteren tam bir hayır kurumu olduğu ortaya çıktı. Devletten bir kuruş yardım almadan sadece hayır severlerin desteği ile ayakta duran kurumun, ülke genelinde her türlü konforun düşünüldüğü tam teşekkülü 10 tane yurdu bulunuyor. Anadolu’dan gelen ve terör gruplarının kolay lokma olarak gördüğü yoksul aile çocuklarına yuva olan TÜRGEV’in, imam hatip odaklı ihlaslı bir nesil yetiştirme gayreti yüzünden hedef alındığı ifade ediliyor.
'Şükür Bayramı' nasıl 'Şeker Bayramı' oldu? 'Şükür Bayramı' nasıl 'Şeker Bayramı' oldu? Tarih 17 Temmuz 2015 09:07 Ünlü tarihçi Murat Bardakçı, Habertürk'teki köşesinde Ramazan Bayramı'nın bazı kesimlerce 'Şeker Bayramı' olarak adlandırılmasının nasıl gerçekleştiğini yazdı.
Binali Yıldırım kimdir ? Binali Yıldırım kimdir ? Gündem 19 Mayıs 2016 18:37
Esed kimyasal silahla saldırdı Esed kimyasal silahla saldırdı Dünya 22 Ağustos 2013 06:52 Esed güçlerinin Şam'ın Doğu Guta Banliyösüne düzenlediği saldırıda binden fazla kardeşimiz öldü, binlerce kişi de yaralandı.
Balıkçılar ‘Vira Bismillah’ demeye hazırlanıyor Balıkçılar ‘Vira Bismillah’ demeye hazırlanıyor Gündem 29 Ağustos 2013 08:57 Balıkçılar 1 Eylül'de başlayacak av sezonu hazırlıklarına başladı.