Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • sadettın yildırım

    14 Aralık 2015 23:38

    Cevap Ver

    gec kalındı uyanın

  • VEYSEL AKGÜL

    14 Aralık 2015 22:06

    Cevap Ver

    DR. DEEVLET BAHÇELİNİN BIRAKMA ZAMANI GELDİ VE GEÇTİ MHP YE TAZE KAN GEREK ODA MERAL AKŞENER DİR.

  • Vahit bahar

    14 Aralık 2015 13:19

    Cevap Ver

    Sayi n Bahceli ile yürümüyor bu kervan yürüyecegide mümkün görünmüyor bu isi kendiliginden birakmasi en hayirlisi.

  • SAMİ ALACAHAN

    14 Aralık 2015 11:40

    Cevap Ver

    sinan oğan mhp yi şahlandırır.

  • nihat kilerci

    14 Aralık 2015 11:28

    Cevap Ver

    sayın bahçeli, ak parti oylarının artmasını sağladı ve istikrarlı bir yönetim dönemi başladı.. küçük olsun benim olsun egosuyla partiyi yönetiyor. MHP.nin büyümesine gerek olmadığını düşünüyor (!) ben de öyle düşünüyorum (!).......

  • ertuğ kesen

    14 Aralık 2015 01:37

    Cevap Ver

    80 milletvekilinden 40 a düşürdü ve hala o koltukta oturmak i,stiyor hayret ediyorum

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Bu köpekler polisin göz bebeği Bu köpekler polisin göz bebeği Gündem 29 Ağustos 2013 09:13 Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü’nün göz bebekleri asayiş ve narkotik köpekleri, kentteki olaylarda polise en büyük desteği sağlıyor.
Zamanlaması harika fotolar Zamanlaması harika fotolar Komik 10 Mayıs 2016 12:17
İzlemeye doyamayacağınız en iyi  15 bollywood filmi.. İzlemeye doyamayacağınız en iyi 15 bollywood filmi.. Dünya 20 Temmuz 2015 22:54 Bollywood Sinemasının En İyi Filmleri
Chrome kullanıcılarına özel en iyi 6 VPN Chrome kullanıcılarına özel en iyi 6 VPN Bilim ve Teknoloji 23 Ocak 2017 13:27 Chrome ile birlikte kullanabileceğiniz, en iyi 6 ücretsiz VPV alternatifini bir araya getirdik!Genellikle yasaklı sitelere giriş yapmak için tercih edilen en popüler yöntemlerden biri olan VPN'ler (Virtual Private Network) bireysel kullanımın yanında bazı firmalar tarafından da işlevsellikleri sayesinde oldukça rağbet görüyor. Geçtiğimiz haftalarda Opera tarafından bütün kullanıcılara tarayıcı içerisinde ücretsiz bir VPN hizmeti sunulmasının ardından, diğer tarayıcılar için de benzer bir talep oluşmaya başladı. Peki en çok kullanıcıya sahip Chrome'da ücretli VPN seçeneklerinin yanında ücretsiz VPN hizmeti alabileceğimiz araçlar var mı? Hem de fazlasıyla var! İşte Chrome kullanıcıları için derlediğimiz en iyi ücretsiz VPN seçenekleri: