Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • sadettın yildırım

    14 Aralık 2015 23:38

    Cevap Ver

    gec kalındı uyanın

  • VEYSEL AKGÜL

    14 Aralık 2015 22:06

    Cevap Ver

    DR. DEEVLET BAHÇELİNİN BIRAKMA ZAMANI GELDİ VE GEÇTİ MHP YE TAZE KAN GEREK ODA MERAL AKŞENER DİR.

  • Vahit bahar

    14 Aralık 2015 13:19

    Cevap Ver

    Sayi n Bahceli ile yürümüyor bu kervan yürüyecegide mümkün görünmüyor bu isi kendiliginden birakmasi en hayirlisi.

  • SAMİ ALACAHAN

    14 Aralık 2015 11:40

    Cevap Ver

    sinan oğan mhp yi şahlandırır.

  • nihat kilerci

    14 Aralık 2015 11:28

    Cevap Ver

    sayın bahçeli, ak parti oylarının artmasını sağladı ve istikrarlı bir yönetim dönemi başladı.. küçük olsun benim olsun egosuyla partiyi yönetiyor. MHP.nin büyümesine gerek olmadığını düşünüyor (!) ben de öyle düşünüyorum (!).......

  • ertuğ kesen

    14 Aralık 2015 01:37

    Cevap Ver

    80 milletvekilinden 40 a düşürdü ve hala o koltukta oturmak i,stiyor hayret ediyorum

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Beyniniz Işıldasın Beyniniz Işıldasın Sağlık 01 Ağustos 2013 13:36 Her biri tasarım harikası olan bu fotoğraflar, iyi bir beyin jimnastiği yaptırıyor.
Bu besinler tok tutuyor! Bu besinler tok tutuyor! Sağlık 22 Haziran 2016 15:50
İçimizdeki hainler bu sefer de Rusya’dan yana oldu İçimizdeki hainler bu sefer de Rusya’dan yana oldu Gündem 24 Kasım 2015 17:37 Suriye'nin Bayırbucak bölgesinde, Türkiye sınırı yakınında Su 24 tipi Rus savaş uçağı, Türk hava sahasını ihlal ettiği gerekçesiyle angajman kuralları çerçevesinde vurularak düşürüldü. Uçağın düşürülmesinin ardından sosyal medyada Türkiye düşmanları kendini gösterdi.
Ramazan  ayı için 10 altın öneri. Ramazan ayı için 10 altın öneri. Sağlık 02 Haziran 2016 13:10
Ormanda bulunan silahlar darbecilerin mi. Ormanda bulunan silahlar darbecilerin mi. Gündem 22 Temmuz 2016 17:37
Ustaca hazırlanmış kartvizitler Ustaca hazırlanmış kartvizitler Bilim ve Teknoloji 29 Ekim 2014 15:50 Bu kartvizitler öyle bildiğiniz cinsten değil. Ustaca hazırlanmış kartvizitler görenleri hayran bırakıyor.
Öğrenildiğinde Ufku İki Katına Çıkaran 14 Şey.. Öğrenildiğinde Ufku İki Katına Çıkaran 14 Şey.. Sosyal Medya 09 Temmuz 2015 01:47 Bu bilgiler sizi çok şaşırtacak..
Bordo Bereli uzman çavuş : Şehit Selçuk Paker Bordo Bereli uzman çavuş : Şehit Selçuk Paker Gündem 01 Şubat 2016 11:15 Peygambere komşu olasın yiğidim. ‪‎DİYARBAKIR‬`ın ‎Sur‬ İlçesi`nde PKK`lı teröristlerle girdiği çatışmada suikast tüfeği Kanas ile açılan ateşle şehit düşen Bordo Bereli uzman çavuş Selçuk Paker.
İşte ortak tatbikattan kareler İşte ortak tatbikattan kareler Gündem 02 Eylül 2013 08:52 Genelkurmay Başkanlığı, 19-28 Ağustos 2013 tarihleri arasında icra edilen Türkiye-Afganistan-Pakistan Ortak Komando Tatbikatı’ndan yeni fotoğraflar yayınladı. Tatbikata her üç ülkeden birer komando kolu katılmıştı.
Rusya'nın dünyanın en acayip yeri olduğunu kanıtlayan 8 fotoğraf.. Rusya'nın dünyanın en acayip yeri olduğunu kanıtlayan 8 fotoğraf.. Dünya 03 Temmuz 2015 23:13 Rusya'da sıradan bir günde karşılaşacabileceğiniz görüntüler..
Hayvanların 44 derecede dondurma keyfi Hayvanların 44 derecede dondurma keyfi Belgesel 21 Haziran 2016 19:34
Kabe’nin tarihi bu müzede Kabe’nin tarihi bu müzede Dünya 23 Ekim 2013 06:26