Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • A.Erdem

    07 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Bulutlara çıkmak istemiş içeride mahsur kalmış !!

  • real

    07 Temmuz 2015 06:41

    Cevap Ver

    bunların cogu oynanmıs montajlanmıs foto hadı hepsını anladımda o klozetın yarısına nasıl duvar orulup boya yapıldı duvara adamlar o kadar malmı sadece sayfa reklam yapmak ıcın koymus bısey yersen

  • gökhan

    06 Temmuz 2015 17:49

    Cevap Ver

    kolonlardan belli olmaz mı?

  • oktay

    06 Temmuz 2015 12:31

    Cevap Ver

    o aşamaya gelene kadar evet farkedilmez. çünkü asfaltlama orada köprü üzerinde değil fabrikada tabya üzerine yapılıp gönderiliyor. !!!

  • fatih kayaa

    06 Temmuz 2015 10:53

    Cevap Ver

    aynen

  • fatih kaya

    06 Temmuz 2015 08:58

    Cevap Ver

    çok saçma ve inandırıcılığı yok.. o aşamaya gelene kadar fark edilmemiş mi... asfalt atılmış şerit çizgileri çizilmiş demirler boyanmış...

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Diyarbakır'da Cumhrubaşkanı Erdoğan'a sevgi seli. Diyarbakır'da Cumhrubaşkanı Erdoğan'a sevgi seli. Gündem 28 Mayıs 2016 16:51
Cerablus'a tank takviyesi Cerablus'a tank takviyesi Dünya 01 Eylül 2016 19:49 Suriye'nin Cerablus bölgesinde terör tehditlerine karşı yürütülen Fırat Kalkanı Harekatı kapsamında sınırın Türkiye tarafındaki birliklere askeri zırhlı araç ve tank takviyesi yapılıyor.
Üniversite Hayatının Bize Öğrettiği 14 Şey.. Üniversite Hayatının Bize Öğrettiği 14 Şey.. Medya 28 Haziran 2015 01:00 Kimimiz Ütü Üzerinde Makarna Yapmayı Kimimiz Çatalla Tv Çalıştırmayı,
İnsan kulağının üzerinde yer alan delik nedir? İnsan kulağının üzerinde yer alan delik nedir? Yaşam 21 Şubat 2017 20:49
Teknoloji devleri ilk başta ne iş yapıyorlardı Teknoloji devleri ilk başta ne iş yapıyorlardı Dünya 30 Ağustos 2016 16:28
İkinci Dünya Savaşından Unutulmaz Fotoğraflar İkinci Dünya Savaşından Unutulmaz Fotoğraflar Tarih 09 Mayıs 2015 08:50 Bugün 9 Mayıs. Yani İkinci Dünya Savaşının bittiği gün. Özellikle Azerbaycan ve Orta Asya'daki müslüman halklara çok büyük acılar yaşatan İkinci Dünya Savaş'ından kalan unutulmaz fotoğraflar...
Yurdum İnsanından 12 İlginç Mekan İsmi Yurdum İnsanından 12 İlginç Mekan İsmi Yaşam 12 Mayıs 2015 15:02 Yurdum İnsanından 12 İlginç Mekan İsmi
Dünyanın en tuhaf ölüm vakaları Dünyanın en tuhaf ölüm vakaları Medya 28 Ağustos 2015 22:58 Kimisi başına düşen inek yüzünden öldü, kimi de yanlışlıkla çorbayı kanına enjekte ederek... İşte okuyanların kanını donduracak dünyanın en tuhaf ölümleri...
Abdulhakim Şişani Abdulhakim Şişani Dünya 09 Mayıs 2016 14:43