Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • A.Erdem

    07 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Bulutlara çıkmak istemiş içeride mahsur kalmış !!

  • real

    07 Temmuz 2015 06:41

    Cevap Ver

    bunların cogu oynanmıs montajlanmıs foto hadı hepsını anladımda o klozetın yarısına nasıl duvar orulup boya yapıldı duvara adamlar o kadar malmı sadece sayfa reklam yapmak ıcın koymus bısey yersen

  • gökhan

    06 Temmuz 2015 17:49

    Cevap Ver

    kolonlardan belli olmaz mı?

  • oktay

    06 Temmuz 2015 12:31

    Cevap Ver

    o aşamaya gelene kadar evet farkedilmez. çünkü asfaltlama orada köprü üzerinde değil fabrikada tabya üzerine yapılıp gönderiliyor. !!!

  • fatih kayaa

    06 Temmuz 2015 10:53

    Cevap Ver

    aynen

  • fatih kaya

    06 Temmuz 2015 08:58

    Cevap Ver

    çok saçma ve inandırıcılığı yok.. o aşamaya gelene kadar fark edilmemiş mi... asfalt atılmış şerit çizgileri çizilmiş demirler boyanmış...

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Arşivler AİHM Kararını Çürütüyor! Arşivler AİHM Kararını Çürütüyor! Gündem 13 Mayıs 2014 16:42 Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi (AİHM), Türkiye`nin 1974 Kıbrıs Barış Harekatı nedeniyle Rum yönetimine tazminat ödemesine karar verdi. Ancak bu fotoğraflar kanlı Rum saldırıları ve Kıbrıs Türklerine karşı düzenlenen katliamları açıkça ortaya koyuyor.
Ümmet İftarları - Çorum Ümmet İftarları - Çorum Yaşam 13 Temmuz 2013 21:59 '' Ümmet İftarları '' sloganıyla yola çıkan gönüllüler Türkiye'de birçok şehirde, Suriye'de Halep ve Lazkiye'de, Mısır'da Adeviye Meydanı'nda iftarlarda buluştular.
Şırnak'tan son görüntüler! Şırnak'tan son görüntüler! Gündem 31 Mart 2016 14:10
Çocuklara Namaz Alışkanlığı Kazandırırken Dikkat Edilecek 11 Husus Çocuklara Namaz Alışkanlığı Kazandırırken Dikkat Edilecek 11 Husus Yaşam 14 Nisan 2015 06:46
Fazla havuç tüketimi zehirliyor!. Fazla havuç tüketimi zehirliyor!. Sağlık 12 Temmuz 2016 11:22
Kabak Çekirdeğinin Faydaları Kabak Çekirdeğinin Faydaları Sağlık 03 Eylül 2016 17:50
Türkiye - Almanya ilişkilerini zedeleyen 11 olay Türkiye - Almanya ilişkilerini zedeleyen 11 olay Dünya 06 Kasım 2016 18:54
Urfa'da kafese konulan çocuğun dramı  yürekleri burktu Urfa'da kafese konulan çocuğun dramı yürekleri burktu Gündem 12 Mayıs 2016 12:06
İzlemeye doyamayacağınız en iyi  15 bollywood filmi.. İzlemeye doyamayacağınız en iyi 15 bollywood filmi.. Dünya 20 Temmuz 2015 22:54 Bollywood Sinemasının En İyi Filmleri
#İsraileDizÇöktürenERDOĞAN #İsraileDizÇöktürenERDOĞAN Dünya 27 Haziran 2016 11:23 ​Mikro blog sitesi Twitter'da sabah saatlerinde açılan bir başlık kısa sürede binlerce yorum oldu ve Türkiye gündeminde zirveyi aldı.
Çatısında beslediği hayvanları vinçle indirdi Çatısında beslediği hayvanları vinçle indirdi Dünya 05 Eylül 2016 11:54
Japonya hakkında bilinmeyenler Japonya hakkında bilinmeyenler Dünya 02 Temmuz 2016 14:45