Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • A.Erdem

    07 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Bulutlara çıkmak istemiş içeride mahsur kalmış !!

  • real

    07 Temmuz 2015 06:41

    Cevap Ver

    bunların cogu oynanmıs montajlanmıs foto hadı hepsını anladımda o klozetın yarısına nasıl duvar orulup boya yapıldı duvara adamlar o kadar malmı sadece sayfa reklam yapmak ıcın koymus bısey yersen

  • gökhan

    06 Temmuz 2015 17:49

    Cevap Ver

    kolonlardan belli olmaz mı?

  • oktay

    06 Temmuz 2015 12:31

    Cevap Ver

    o aşamaya gelene kadar evet farkedilmez. çünkü asfaltlama orada köprü üzerinde değil fabrikada tabya üzerine yapılıp gönderiliyor. !!!

  • fatih kayaa

    06 Temmuz 2015 10:53

    Cevap Ver

    aynen

  • fatih kaya

    06 Temmuz 2015 08:58

    Cevap Ver

    çok saçma ve inandırıcılığı yok.. o aşamaya gelene kadar fark edilmemiş mi... asfalt atılmış şerit çizgileri çizilmiş demirler boyanmış...

Tüm yorumları okumak için tıklayın

400 eğri ağaçlı gizemli ormanın sırrı çözülemiyor 400 eğri ağaçlı gizemli ormanın sırrı çözülemiyor Tabiat 13 Kasım 2015 00:17 Bu 400 ağaçlık koru Polonya'nın Batı Pomeranyasında yer alıyor.. 1930 yılında ağaçların dikildiği rivayet edilmiştir.O yıllar bölge Almanya hakimiyetindeydi.Bu korudaki Çam ağaçlarının hepsinde eğrisel bir düzen var. Haberseyret.com olarak Bilim adamlarının sırrını çözmek için uğraştığı gizemli ormanı sizlerle paylaşıyoruz
Hayvanlar Hakkında Bilmediğiniz 30 İlginç Gerçek Hayvanlar Hakkında Bilmediğiniz 30 İlginç Gerçek Belgesel 13 Haziran 2016 16:20
Ormanda bulunan silahlar darbecilerin mi. Ormanda bulunan silahlar darbecilerin mi. Gündem 22 Temmuz 2016 17:37
Hafızayı güçlendiren 10 yöntem Hafızayı güçlendiren 10 yöntem Yaşam 28 Kasım 2016 15:50
Evinin çatısından 3 yıl boyunca fotoğrafladı Evinin çatısından 3 yıl boyunca fotoğrafladı Dünya 30 Ağustos 2016 16:16 Avustralyalı fotoğrafçı Andrea Evans evinin çatısından 3 yıl boyunca yıldırım fotoğrafları çekti. İşte çektiği o muhteşem kareler.
Lenovo'dan  bükülebilir ekranlı telefon Lenovo'dan bükülebilir ekranlı telefon Bilim ve Teknoloji 11 Haziran 2016 09:39
Hayatı kolaylaştıran pratik bilgiler. Hayatı kolaylaştıran pratik bilgiler. Yaşam 23 Ocak 2017 14:00
Foto muhabirlerinin gözünden Suriye savaşı Foto muhabirlerinin gözünden Suriye savaşı Dünya 12 Aralık 2016 16:48 Amerikan Time dergisi, Suriye'deki iç savaşta cephede görev yapan 28 foto muhabirine, en fazla etkisinde kaldıkları fotoğraflarının hikayesini anlatmasın istedi. Suriye'de çeşitli dönemlerde kalan 28 foto muhabiri, fotoğrafları eşliğinde, savaşın dehşetini şu sözlerle dile getirdiler:
Kabe’nin tarihi bu müzede Kabe’nin tarihi bu müzede Dünya 23 Ekim 2013 06:26
100 yıl yaşayan "bebek ejderhalar" yumurtadan çıktı!. 100 yıl yaşayan "bebek ejderhalar" yumurtadan çıktı!. Belgesel 11 Haziran 2016 13:42
Sadece 60 Saniye İçinde Dünyada Gerçekleşen Olaylarla İlgili Hayret Verici 22 Gerçek Sadece 60 Saniye İçinde Dünyada Gerçekleşen Olaylarla İlgili Hayret Verici 22 Gerçek Dünya 03 Haziran 2015 22:57
Dikkat! Bebeklere pudra kullanmayın Dikkat! Bebeklere pudra kullanmayın Sağlık 13 Haziran 2016 17:14