Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • A.Erdem

    07 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Bulutlara çıkmak istemiş içeride mahsur kalmış !!

  • real

    07 Temmuz 2015 06:41

    Cevap Ver

    bunların cogu oynanmıs montajlanmıs foto hadı hepsını anladımda o klozetın yarısına nasıl duvar orulup boya yapıldı duvara adamlar o kadar malmı sadece sayfa reklam yapmak ıcın koymus bısey yersen

  • gökhan

    06 Temmuz 2015 17:49

    Cevap Ver

    kolonlardan belli olmaz mı?

  • oktay

    06 Temmuz 2015 12:31

    Cevap Ver

    o aşamaya gelene kadar evet farkedilmez. çünkü asfaltlama orada köprü üzerinde değil fabrikada tabya üzerine yapılıp gönderiliyor. !!!

  • fatih kayaa

    06 Temmuz 2015 10:53

    Cevap Ver

    aynen

  • fatih kaya

    06 Temmuz 2015 08:58

    Cevap Ver

    çok saçma ve inandırıcılığı yok.. o aşamaya gelene kadar fark edilmemiş mi... asfalt atılmış şerit çizgileri çizilmiş demirler boyanmış...

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Yumurtaları buzdolabı kapağına koyanlar dikkat! Yumurtaları buzdolabı kapağına koyanlar dikkat! Yaşam 14 Mayıs 2017 19:54
Şehit provakasyonu yapan Hürriyet'e halktan tepki Şehit provakasyonu yapan Hürriyet'e halktan tepki Medya 07 Eylül 2015 00:28 Hürriyet'in provokasyonuna tepkiler sürüyor. Çok sayıda vatandaş Hürriyet binası önüne toplandı.
Flaş! Dağlıca PKK'ya mezar oldu: 119 terörist öldürüldü Flaş! Dağlıca PKK'ya mezar oldu: 119 terörist öldürüldü Gündem 06 Kasım 2015 17:25 Mehmetçik, bölücü terör örgütü PKK'nın kurtarılmış bölge yaparak hakimiyeti ilan etmek istediği Hakkari Yüksekova bölgesini Şehit P.Kur.Yb. İlker Çelikcan Operasyonu ile PKK'ya mezar etti. Bölgede 119 PKK'lı terörist öldürüldü, onbinlerce mühimmat ele geçirildi.
Uykusuzluğa iyi gelen besinler Uykusuzluğa iyi gelen besinler Sağlık 03 Mayıs 2016 09:18 Beslenme, uyku düzenini etkileyen faktörlerin başında geliyor. İşte iyi bir uyku için tüketmeniz gereken besinler…
Kudüslü çocuklar engelleri ‘parkur’la aşıyor Kudüslü çocuklar engelleri ‘parkur’la aşıyor Dünya 18 Mayıs 2015 13:22 ‘Kudüs Parkur Grubu’ üyesi gençler, İstanbul’da gösterilerini yapacak.
Şeker hakkında 8 acı gerçek Şeker hakkında 8 acı gerçek Sağlık 01 Temmuz 2016 19:55
Buna dikkat! Telefonda hacker kurbanı olmayın Buna dikkat! Telefonda hacker kurbanı olmayın Bilim ve Teknoloji 05 Eylül 2016 18:25
HDP/PKK'nın Kobani Yalanları.. HDP/PKK'nın Kobani Yalanları.. Liste 25 Ocak 2016 00:59
pkk'nın kullandığı silahlar pkk'nın kullandığı silahlar Gündem 31 Mart 2016 14:28
Küçük hayvanların yuvalarını hiç böyle yakından görmediniz. Küçük hayvanların yuvalarını hiç böyle yakından görmediniz. Belgesel 23 Ekim 2014 22:41 küçük hayvanların yuvalarını hiç böyle yakından görmediniz. işte o muhteşem fotoğraflar
Dil Kanserinin Belirtileri Dil Kanserinin Belirtileri Sağlık 23 Ekim 2015 20:33 Dil kanserlerinde bu belirtileri görmezden gelmeyin
Film Yıldızlarının Çocuklukları.. Bunları Tanıdınız Mı? Film Yıldızlarının Çocuklukları.. Bunları Tanıdınız Mı? Medya 11 Nisan 2015 21:29 Resimdeki bilgiler wikipedia dan alınmıştır.