Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • A.Erdem

    07 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Bulutlara çıkmak istemiş içeride mahsur kalmış !!

  • real

    07 Temmuz 2015 06:41

    Cevap Ver

    bunların cogu oynanmıs montajlanmıs foto hadı hepsını anladımda o klozetın yarısına nasıl duvar orulup boya yapıldı duvara adamlar o kadar malmı sadece sayfa reklam yapmak ıcın koymus bısey yersen

  • gökhan

    06 Temmuz 2015 17:49

    Cevap Ver

    kolonlardan belli olmaz mı?

  • oktay

    06 Temmuz 2015 12:31

    Cevap Ver

    o aşamaya gelene kadar evet farkedilmez. çünkü asfaltlama orada köprü üzerinde değil fabrikada tabya üzerine yapılıp gönderiliyor. !!!

  • fatih kayaa

    06 Temmuz 2015 10:53

    Cevap Ver

    aynen

  • fatih kaya

    06 Temmuz 2015 08:58

    Cevap Ver

    çok saçma ve inandırıcılığı yok.. o aşamaya gelene kadar fark edilmemiş mi... asfalt atılmış şerit çizgileri çizilmiş demirler boyanmış...

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Ice Hotel in Sweden Ice Hotel in Sweden Yaşam 27 Nisan 2016 13:55 yazın sıcaktan bunalanlara alternatif önerileri
PHOTOSHOP DEĞİL GERÇEK!. PHOTOSHOP DEĞİL GERÇEK!. Yaşam 22 Haziran 2016 15:01 Hiçbir hilesi olmayan bu fotoğraflar sizi çok şaşırtacak.
1,6 milyar TL'lik uçan saray 1,6 milyar TL'lik uçan saray Belgesel 24 Nisan 2015 21:36
Gözlerinize inanamayacaksınız Gözlerinize inanamayacaksınız Dünya 25 Ekim 2014 12:09 Sokak sanatcıları
Bilim insanları uyarıyor: Yatağınızı toplamayın! Bilim insanları uyarıyor: Yatağınızı toplamayın! Sağlık 01 Temmuz 2016 19:21
Erdoğan Gaziantep'teki yaralıları ziyaret etti Erdoğan Gaziantep'teki yaralıları ziyaret etti Yaşam 30 Ağustos 2016 17:07 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Gaziantep'teki terör saldırısında yaralananları tedavi gördükleri hastanede ziyaret etti.
En pahalı hayvanlar. En pahalı hayvanlar. Belgesel 24 Mayıs 2016 14:54
Ardahan'da inşaat kazısından 'Rus General' çıktı! Ardahan'da inşaat kazısından 'Rus General' çıktı! Gündem 27 Nisan 2017 11:07
Antilop ile aslanın mücadelesi fotoğraflandı!. Antilop ile aslanın mücadelesi fotoğraflandı!. Belgesel 09 Ağustos 2016 18:00 Doğal ortamın kuralı olan 'yaşamak için öldür' sözünün gerçekleşme anı kameralara yansıdı. Aslan ile antilop arasında gerçekleşen mücadelenin kazananı ormanların kralı aslan oldu..
Uzay gemisi değil ev! Uzay gemisi değil ev! Dünya 07 Mayıs 2016 12:03
Lenovo'dan  bükülebilir ekranlı telefon Lenovo'dan bükülebilir ekranlı telefon Bilim ve Teknoloji 11 Haziran 2016 09:39
ERDOĞAN'A ABD'DE SEVGİ SELİ ERDOĞAN'A ABD'DE SEVGİ SELİ Politika 30 Mart 2016 11:46 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Nükleer Güvenlik Zirvesi'ne katılmak ve çeşitli temaslarda bulunmak üzere, özel uçak TUR ile TSİ 23.40'ta Amerika Birleşik Devletleri'nin başkenti Washington'a geldi. Erdoğan, Andrews Hava Üssü'nden, konaklayacağı St. Regis Oteli'ne gelişinde kentteki Türkler coşkuyla karşıladı.