Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • A.Erdem

    07 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Bulutlara çıkmak istemiş içeride mahsur kalmış !!

  • real

    07 Temmuz 2015 06:41

    Cevap Ver

    bunların cogu oynanmıs montajlanmıs foto hadı hepsını anladımda o klozetın yarısına nasıl duvar orulup boya yapıldı duvara adamlar o kadar malmı sadece sayfa reklam yapmak ıcın koymus bısey yersen

  • gökhan

    06 Temmuz 2015 17:49

    Cevap Ver

    kolonlardan belli olmaz mı?

  • oktay

    06 Temmuz 2015 12:31

    Cevap Ver

    o aşamaya gelene kadar evet farkedilmez. çünkü asfaltlama orada köprü üzerinde değil fabrikada tabya üzerine yapılıp gönderiliyor. !!!

  • fatih kayaa

    06 Temmuz 2015 10:53

    Cevap Ver

    aynen

  • fatih kaya

    06 Temmuz 2015 08:58

    Cevap Ver

    çok saçma ve inandırıcılığı yok.. o aşamaya gelene kadar fark edilmemiş mi... asfalt atılmış şerit çizgileri çizilmiş demirler boyanmış...

Tüm yorumları okumak için tıklayın

1 Kasım seçimine damga vuran Caps'ler 1 Kasım seçimine damga vuran Caps'ler Komik 01 Kasım 2015 20:52 26. Dönem Parlamentosunun üyelerini belirlemek üzere yapılan genel seçimde sandıkların yüzde 98'i açıldı. AK Parti oyların yüzde 49,2'sini alarak tek başına iktidar olmayı garantiledi. Davutoğlu balkon konuşmasına hazırlandığı saatlerde sosyal medya ise iktidarlığı kaybeden Devlet Bahçeli, Kemal Kılıçdaroğlu ve Selahattin Demirtaş'la ilgili yaptıkları Capsler sosyal medyayı salladı.
115 yıl önce bugünü çizdiler 115 yıl önce bugünü çizdiler Tarih 22 Ekim 2015 17:43 Fransa 2000.. Jean-Marc Côté ve diğer Fransız ressamlar 1899-1910 yılları arasında 2000 yılında Fransa'da yaşam nasıl olur,neler değişir diye düşenerek çizdiği eserleri sizin için derledik..
İnternetin efsane olmuş tespitleri. İnternetin efsane olmuş tespitleri. Komik 06 Kasım 2016 18:04
Tasarımı İlginç  27 Mutfak Aleti Tasarımı İlginç 27 Mutfak Aleti Yaşam 12 Mayıs 2016 16:18
AK Parti'de kongre heyecanı. AK Parti'de kongre heyecanı. Gündem 22 Mayıs 2016 12:15
DAEŞ'ten arındırılan sınırdan ilk görüntüler DAEŞ'ten arındırılan sınırdan ilk görüntüler Gündem 05 Eylül 2016 12:07 Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) Müşterek Özel Görev Kuvveti ve Koalisyon hava kuvvetlerince Halep ilinin kuzeyinde terör tehditlerine karşı 24 Ağustos'ta başlayan Fırat Kalkanı Harekatı devam ediyor. ÖSO'ya bağlı birlikler Çobanbey beldesinin güneydoğusundaki köyleri de DAEŞ'ten aldı. Gün sonuna doğru ÖSO birlikleri, Azez-Cerablus hattını da birleştirdi. Bu kapsamda DAEŞ'in Türkiye sınırıyla teması kesildi.
Saçlarınızı 2 kez şampuanlayanlar dikkat Saçlarınızı 2 kez şampuanlayanlar dikkat Sağlık 07 Eylül 2016 11:28
Zayıflatan kahvaltılık gıdalar Zayıflatan kahvaltılık gıdalar Yaşam 28 Kasım 2016 15:35
Yeni doğan bebekler hakkında hiç bilmedikleriniz Yeni doğan bebekler hakkında hiç bilmedikleriniz Yaşam 08 Nisan 2013 17:08
Sarımsağın faydaları saymakla bitmiyor Sarımsağın faydaları saymakla bitmiyor Sağlık 20 Haziran 2016 14:18
Geziden Neler Öğrendik? Geziden Neler Öğrendik? Gündem 28 Mayıs 2015 17:23
Bu da e-kurban Bu da e-kurban Sosyal Medya 01 Eylül 2016 19:35 Teknoloji çağına ayak uyduran besiciler, yaklaşan Kurban Bayramı dolayısıyla hayvanlarını internet üzerinden satışa sundu.