Bu Fotoğraf Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

  • UYARI: T.C. kanunlarına uymayan, konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, inançlara saldıran, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu Galeriye 6 Yorum Yapılmış

  • A.Erdem

    07 Temmuz 2015 12:40

    Cevap Ver

    Bulutlara çıkmak istemiş içeride mahsur kalmış !!

  • real

    07 Temmuz 2015 06:41

    Cevap Ver

    bunların cogu oynanmıs montajlanmıs foto hadı hepsını anladımda o klozetın yarısına nasıl duvar orulup boya yapıldı duvara adamlar o kadar malmı sadece sayfa reklam yapmak ıcın koymus bısey yersen

  • gökhan

    06 Temmuz 2015 17:49

    Cevap Ver

    kolonlardan belli olmaz mı?

  • oktay

    06 Temmuz 2015 12:31

    Cevap Ver

    o aşamaya gelene kadar evet farkedilmez. çünkü asfaltlama orada köprü üzerinde değil fabrikada tabya üzerine yapılıp gönderiliyor. !!!

  • fatih kayaa

    06 Temmuz 2015 10:53

    Cevap Ver

    aynen

  • fatih kaya

    06 Temmuz 2015 08:58

    Cevap Ver

    çok saçma ve inandırıcılığı yok.. o aşamaya gelene kadar fark edilmemiş mi... asfalt atılmış şerit çizgileri çizilmiş demirler boyanmış...

Tüm yorumları okumak için tıklayın

Mühendis kafasına sahip olan 10 insan ve ilginç çalışmaları.. Mühendis kafasına sahip olan 10 insan ve ilginç çalışmaları.. Dünya 08 Temmuz 2015 23:46 Mühendis bir öğrenciye imkansız de, sana imkansız olmadığını göstersin..
Şarj sorunu tarih oluyor Şarj sorunu tarih oluyor Bilim ve Teknoloji 17 Kasım 2015 18:22
Burunsuz dünyaya gelen dünya tatlısı bebeğin 5 fotoğrafı.. Burunsuz dünyaya gelen dünya tatlısı bebeğin 5 fotoğrafı.. Dünya 05 Temmuz 2015 00:08 Amerika Alabama'da dünyaya gelen bu bebek burunsuz dünyaya geldi. Bebeğin nadir rastlanan hastalığının ismi; Konjenital Arhinia. Eli adlı bu bebeğin durumu şimdilik iyi ve ilerde burun nakli yapılmayı bekliyor..
Ümmet İftarları - Muş Ümmet İftarları - Muş Yaşam 14 Temmuz 2013 08:04 '' Ümmet İftarları '' sloganıyla yola çıkan gönüllüler Türkiye'de birçok şehirde, Suriye'de Halep ve Lazkiye'de, Mısır'da Adeviye Meydanı'nda iftarlarda buluştular.
Çin Hakkında Bilmediğiniz 10 Şaşırtıcı Gerçek Çin Hakkında Bilmediğiniz 10 Şaşırtıcı Gerçek Medya 17 Nisan 2015 20:15 Çin hakkında herkesin az çok bilgisi vardır ama bu bilgiler biraz şaşırtıcı. Gelin hep beraber inceleyelim..
İşte en garip buluşlar İşte en garip buluşlar Dünya 24 Ağustos 2016 15:21
Hayatımızı kolaylaştıran pratik bilgiler Hayatımızı kolaylaştıran pratik bilgiler Yaşam 30 Nisan 2016 13:47
Meke Gölü'nün büyüleyici güzelliği. Meke Gölü'nün büyüleyici güzelliği. Tabiat 06 Kasım 2016 14:52
İstanbul Otogarı'nda bomba paniği İstanbul Otogarı'nda bomba paniği Gündem 27 Mart 2016 16:12 Büyük İstanbul Otogarı'nda otopark alanındaki sahipsiz sırt çantası hareketliliğe yol açtı. Bomba uzmanı ekiplerinin kontrollü bir şekilde patlattığı çantadan kıyafetler çıktı.
Polis hattına duygulandıran mesajlar!. Polis hattına duygulandıran mesajlar!. Gündem 22 Temmuz 2016 15:55
National Geographic'ten  harika kareler.. National Geographic'ten harika kareler.. Belgesel 19 Mayıs 2016 18:23
Bordo Bereli uzman çavuş : Şehit Selçuk Paker Bordo Bereli uzman çavuş : Şehit Selçuk Paker Gündem 01 Şubat 2016 11:15 Peygambere komşu olasın yiğidim. ‪‎DİYARBAKIR‬`ın ‎Sur‬ İlçesi`nde PKK`lı teröristlerle girdiği çatışmada suikast tüfeği Kanas ile açılan ateşle şehit düşen Bordo Bereli uzman çavuş Selçuk Paker.

astropay